Co robi, gdy domagasz się uwagi?

1.2K 41 5
                                    

Izuku Midoriya

W twoim przypadku, gdy domagasz się więcej uwagi, zaczynasz mierzyć chłopaka wyczekującym wzrokiem, czekając aż na Ciebie spojrzy. Kiedy to nie pomaga, dźgasz go palcem w bok, pytając czy nie chciałby czasem gdzieś z Tobą wyjść.

Shoto Todoroki

Patrzy na Ciebie niezrozumiale, gdy się w niego wpatrujesz. Przyłapana na tym odwracasz wzrok, czując się niezręcznie chcąc o tym powiedzieć. Nieraz zdarza się, że zbierzesz się na odwagę i z rumieńcami na twarzy złapiesz go za dłoń, szybko odwracając wzrok i cofając swoją dłoń. Shoto rozumiejąc dopiero po chwili o co ci chodzi, z westchnieniem, zaczyna kontynuować to co robi, ponownie chwytając Cię za dłoń, gładząc kciukiem wierch twojej dłoni.

Katsuki Bakugo

Zaczyna krzyczeć na Ciebie, gdy próbujesz się do tego przytulić. Zrezygnowana robisz naburmuszona minę i chcesz odejść, gdyby nie silne ramiona, przyciągające Cię do siebie. Bakugo udając, że nie widzi Twojego wzroku, przytula Cię, każąc Ci się zamknąć, po czym szybko odchodzi. Oczywiste przecież jest, że w takich sytuacjach w najmniejszym stopniu stara się zachować twarz twardziela.

Denki Kaminari

W przypadku tego blondyna, nie raz bez żadnych gierek w podchody, gdy Denki ma ten jeden ze swoich dni, gdy jest niezbyt ogarnięty, możesz podejść do niego, przytulić lub zacząć bawić się jego włosami. Jednak nieraz, czym chłopak Cię zaskakuje, jakby czytając Ci w myślach przychodzi do Ciebie i proponuje wspólnie spędzić czas. 

Tenya Iida

Zdejmujesz mu okulary, zakładając sama sobie na twarz, głowę czy je po prostu trzymasz, czekając aż chłopak będzie próbował Ci je zabrać.

Eijiro Kirishima

Zaczynasz dźgać go palcem w bok, wyczekująco patrząc na niego, aż w końcu podda się twoim próbom zwrócenia na siebie uwagę i Cię przytuli.  

Shõta Aizawa

Zaczynasz rzucać w niego drobniejszymi przedmiotami. Czy to kartkami papieru, długopisem czy poduszką, mężczyzna odwraca się ku Tobie, czekając aż przestaniesz. Kiedy taka rzecz nie następuje, z podirytowaniem przyciąga Cię do siebie, abyś usiadła przytulona na jego kolanach, kontynuując przeglądanie papierów.

Dabi

Siadasz obok niego, jednak Dabi nigdy nie zamierza dawać Ci czegoś tak łatwo. Zaczyna Cię specjalnie ignorować, nie reagując nawet kiedy położysz mu głowę na ramieniu. Zdarzały się takie chwile, gdy nawet ją strącał, patrząc w przeciwnym kierunku. Wtedy nie wytrzymując, siadałaś na jego kolanach, dźgając go podirytowana w pierś, aby pocałować go namiętnie. Wtedy zadowolony odwzajemniał pocałunek, nieraz strącał się ze swoich kolan, rzucając Ci wyzywające spojrzenie, abyś się bardziej postarała.

Preferencje z BnhaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz