-0.5-

3.2K 313 164
                                    

Üç ay geçmişti.

Resmen Taehyung'un evine yerleşmiştim. Beni okula bırakıp okuldan alıyor, her çıkışta yanına gittiğimde etrafta gözlerini gezdirip belimden tuttuğu gibi alnıma öpücüklerini bırakıyordu.

Benim onu kıskandığım gibi o da beni dehşet kıskanıyordu.

Hatta bir keresinde Jackson çıkışta yanıma gelip konuşmak istemişti ama saniyesinde Taehyung yanımızda bitmişti. Uzun boyu yüzünden Jackson'a yüksekten bakıyordu ve suratı ifadesizdi. Jackson ona dayılanıp ' o benim.' dediğinde gözlerimi kapatıp Taehyung'un elini tutup parmaklarımızı birbirine kenetlemiştim. Taehyung ellerimize bir bakış atıp tekrar Jackson'a baktığında kaşlarına elimizi işaret etmiş, alayla yarım ağız gülmüştü.

'Sence de benim olduğu çok fazla belli değil mi Jackson? Senin olsaydı senin elini tutardı, değil mi?'

Bunları söyledikten sonra belimden tutup kendine çekmişti ve arabaya kadar yürümüştük.

Dehşet seksi olduğu bir gündü ve ben ona, onu öpebilmek için yalvarmıştım o gün.

İzin vermemişti.

Aman ne güzel.

Yine okul çıkışındaydım ve etrafı taradığımda siyah Bugatti'sine yaslanan tanıdık bedenle nefesimi tutmuştum. Deliriyordum ondan ötürü. Simsiyah giyinmişti, gözleri maviye yakındı ve dudağında siktiğimin gümüş renkli piercingi vardı. Siyah saçları dağınık duruyordu ve sikeyim, çok ateşli bir herifti.

Ben gerçekten önceki hayatımda bu adamla düzüşüyor muydum? Nasıl kalp krizinden ölmedim orası da çok merak konusuydu.

"Sikeyim Jeongguk, sen her zaman çok şanslıydın zaten. Yeni sevgiline bak, resmen insan değil. Nerden buldun onu doğruyu söyle, arkadaşı falan varsa tanıştır, kafayı yiyeceğim herifin hiçbir kusuru yok! Yatakta falan da harikadır şimdi, doğru söyle, zevkten dört köşe oluyorsun değil mi? "

Mi Cha'nın söyledikleriyle hem kıskanmış hem de utanmıştım.

" Daha yeni sevgili olduk Cha. Sevişmedik. Ki benim seks hayatım niye herkesi bu kadar ilgilendiriyor onu da anlamış değilim! "

" Herkes bir yunan tanrısıyla sevişmiyor Gguk. Sence normal değil mi?"

Gözlerimi devirip tam ağzımı açacaktım ki telefonuma gelen mesajla arka cebimdeki telefonu çıkardım.

Red Wine🍷

Bebeğim, artık yanıma gelmeye ne dersin?

Seni özledim.

Hem, öpeceğim de.

Dudaklarım boş kaldı bak, tenini özlüyor.

☹️

Sikeyim, emoji mi atmıştı o?

Bloody Love🍷

Beni delirtiyorsun.

Dudaklarını dudaklarımla doldurabilirim, bunu biliyorsun ama istemeyen sensin bebeğim.

Dudakların beni istediği kadar özleyebilir.

Ben onları özlemedim.

Seni ve kokunu özledim.

Hemen geliyorum.

😋

"Red Wine mı? Sevgilini kırmızı şarap diye mi kaydettin? Manyaksınız siz."

Wizard×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin