-1.5-F-

3.4K 310 180
                                    

"Neler yapacağız bugün?"

Hepimiz salon sehpasının önünde oturuyorduk. İçki içip şişelere şekiller veriyorduk.

Beş sene önce başımıza gelen cadı vakasından sonra birbirimize daha da kenetlenmiştik.

Okulumu bitirip üç sergi açmıştım. Taehyung müzik alanında ilerlemişti, şarkı besteliyordu.

"Çok klişe olacak ama hadi şişe çevirmece oynayalım."

Herkesten onaylayıcı mırıltılar çıktığında sevgilimin göğsüne biraz daha yaslanıp elimdeki şarap bardağından küçük bir yudum daha aldım.

"Soru Yoongi, cevap Jimin."

"Doğruluk mu cesaret mi pamuk şekerim?"

"Doğrulukla başlamak istiyorum."

"Peki, sana tavır koyduğum zamanda birinden bahsetmiştin. Chaeyoung, kim o? Neyin oluyor yani?"

"Kız kardeşim."

Jimin'in yüzü hüzünle dalgalandı ve bakışlarını sehpanın kenarına dikti. Yoongi hyung önce dudaklarını büzdü, ardından karşısında oturan sevgilisinin kucağına yerleşip dudaklarına hissedilebilir bir öpücük bıraktı.

"Üzülme, ben seni hiç bırakmayacağım."

Onlar kendi aralarında sevişmeye başladıklarında biz şişeyi çevirmiştik bile.

"Soru Jeongguk, cevap Pyorin."

"Doğruluk mu cesaret mi kardeşim?"

Ela gözlerini kırpıştırıp bir süre düşündü.

"Doğruluk diyeceğim ben de. Cesareti sonra düşünürüz."

"Bildiğim kadarıyla bakirdin sevgili kardeşim. Hala öyle misin?"

"Öyleyim, bakirlik yemini ettim çünkü gerizekalı. Hatırlamıyormuş gibi davranma."

"Hatırlıyordum da, bunu nasıl diğerlerine de duyurabilirim diye düşünüyordum."

Gür bir kahkaha attığımda öpüşen Yoonmin çifti ayrılmıştı. Yoongi hyung piçimsi gülümsemesiyle şaşırmış bir yüz ifadesi yapmıştı.

"Nasıl ya?! İlk kristal büyücüsü nasıl bakirlik yemini eder?! Artemis misin sen?"

"O benim en yakın arkadaşım tamam mı? Yeminimizi beraber ettik hatta. Kirli çamaşırlar mı saçıyoruz ortaya? Dionysus'un Jeongguk'a birlikte olmak için yalvardığını biliyor musun Taehyung? Sırf onun için dünyaya iniyordu."

"Siktir ordan."

Taehyung, göğsüne yasladığım yüzümü görmeye çalışıyordu. Kafamı kaldırıp parmaklarımı yanaklarına sardım.

"Sadece istedi aşkım, tabii ki de yüz vermedim. İstediği kadar tanrı olsun, benim kendi tanrım yanı başımda."

Burnunun ucuna dudaklarımı bastırıp göğsüne geri yaslandım.

"Bu kadar mıydı yani?"

"Onlardan malzeme bulamazsın Pyorin. Birbirlerine dehşet bir bağla bağlılar."

Hwa Sa şişeyi çevirdiği sırada sırıtarak konuştuğunda Pyorin'e orta parmak çektim. Kaşlarını çatıp görünüm değiştirdiğinde tek amacı üstünlüğü saplamaktı. Aynı şekilde dönüşüp tek kaşımı kaldırarak baktığımda yeşil gözlerini devirdi.

" Saçlarınla oynamak istiyorum, geri dönüşme lütfen."

Kafamı sallayıp yerime daha çok yaslandım. Örgülerimde gezdiriyordu parmaklarını.

Wizard×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin