-0.7-

2.8K 281 230
                                    

Öylece uzanıyorduk yatakta. Kafam Taehyung'un göğsündeydi ve gömleğinin düğmeleriyle oynuyordum. Onun bir eli belimde, diğeri ise saçlarımdaydı. İkimiz de konuşmayı reddediyorduk ama çatlamak üzereydim.

"Ne olacak şimdi?"

Derin bir nefes verip saçlarıma öpücüklerini bıraktı. Ardından bana doğru döndü ve kolunu katlayıp başının altına aldı.

"Yennefer'in sana verdiği büyü kitabındaki büyüleri öğrenmeye başlayacaksın meleğim. Hepsini biliyor olabilirsin ama sen olmaktan çıktığın zaman büyü yapabiliyorsun sadece. O zamanlarda da benim tatlı tavşanım çok sert bir insan oluyor."

Kıkırdayıp tek elimle yüzümü kapattım.

" Yennefer gibi isim yapmış bir büyücüyü bile alt ettiğine bakarsak gerçekten güçlüymüşsün. "

" Neden JaeHyun'a büyü yaptırdın, Yennefer anlatmaya başlamadan önce? "

" Ona güvenmiyorum meleğim. Özellikle de peşimizde intikam yeminleri eden bir cadı varken. "

Kafamı sallayıp boynuna gömüldüm. Hala içimde biraz korku vardı.

" Çok garip. "

" Garip olan ne? "

" Kendini keşfettiğinden beri aklına giremiyorum. "

Kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Kaşlarını çatmış, odaklanmış gibiydi.

" Olmuyor. "

Gözlerini gözlerime diktiğinde hayranlıkla gülümsedi.

"Gözlerin yine mor oldu. O kadar güzel ki.."

Derin bir nefes alıp baktım ona. Ardından aklıma girmesi için izin verdim.

Bunu nasıl akıl ettiğimi de bilmiyordum.

Beynimin içinde gezindiğini hissedebiliyordum, Tanrım, bu çok garipti.

"Nasıl oldu? Şimdi görebiliyorum."

"Ben izin verdim."

Gezinmesini durdurup çarpık gülüş attı. Ardından tırmanıp üzerime yerleşti.

"Demek benimle oyun oynuyorsunuz Bay Jeon, hım?"

"Amethyst."

"Anlamadım sevgilim?"

"Büyücüyken kullandığım adım. Birden aklıma geldi."

"Büyücülük yaptın yani. Ve bundan benim haberim olmadı."

Üzerimden kalktı ve odadan çıktı.

Ne oluyor ya?

"Taehyung, Taehyung bekler misin? Bekle dedim."

Bir anda yerinde dondu. Kıpırdayamıyordu. Sinirlice üfleyip siyah gözlerini bana dikti.

Öfkelenmişti. Bana ilk defa simsiyah gözlerle bakıyordu.

"Büyünü üzerimden çek Jeongguk."

"Beni dinle lütfen. Lütfen aşkım."

"Büyünü üzerimden çek dedim!"

Sesini yükselttiğinde yerimde sıçradım ve gözlerimin dolduğunu hissettim.

"Ben hiçbir sik hatırlamıyorum lanet olası! Bana neden kızıyorsun şimdi! Git, madem gitmek istiyorsun GİT!"

Onu serbest bırakıp alt kattaki odalardan birine girdim. Kapının önüne geldiğini hissediyordum, büyüyle kapıyı kitledim ve içeri girmesini imkansız kıldım.

Wizard×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin