სცადე,წვრილა.(20)

1.9K 76 159
                                    

ღვინის ჭიქა შევათამაშე ხელში და მეორედ გამოვცალე. გათბობა გვქონდა ჩართული, მაგრამ მე ვიდექი სეზონის გიჟივით სრულიად შიშველი და ცოტა მციოდა.
გამთენიის 5 საათზე შემაფხიზლა ნამუსმა. უნდა მომეხადა წუხანდელისთვის ბოდიში.ჰოდა, ფეხშიშველი შევედი საძინებელში და ვატოს მხარეს მივწექი. შეირხა და მუცელზე გადამადო მკლავი.
-პატარა დამპყრობელო! მავიწროვებ.- თავს წევს თვალებმოჭუტული და შევიწროვებული.

-შენთან მინდოდა.-მკერდზე მადებს თავს.-ცოტა მიიწიე, ვერ ვეტევი.- ვწუწუნებ გადავარდნაზე მყოფი.- არ მყოფნის სივრცე, მეტს მოვითხოვ.

-ცოტა ხანში უნდა ავდგეთ.- ოხრავს. თმებში ვუცურებ თითებს.

-მაპატიე გუშინდელისთვის. ძალიან  ცუდად მოვიქეცი.- მართლა ვწუხდი.

-შენი მესმის, 23 წელია არავინ გაგკარებია და იქნებოდი აგრესიული. აბა რა იქნებოდა.-ბუტბუტებს.- იმედია ასე ფანჯარასთან არ მდგარხარ.

-მართლა,ვწუხვარ.- გულზე მიჭერს რაღაც.

-არაუშავს. სწავლას მორჩები და დავბრუნდეთ,თბილისში.- თვალები მიფართოვდება.

-რა?!

-ჰო,კონტრაქტს არ გავუგრძელებ გუნდს. შენ კიდევ დაიცავ ნაშრომს და დავბრუნდეთ იქ,სადაც გიხარია ყოფნა.-მარტივად გადაწყვიტა.

-კონტრაქტს გააგრძელებ!- მტკიცედ ვამბობ. ჩემ გამო უარი არ უნდა თქვას,მეც არ უნდა დავნებდე პატარა სირთულეს.

-არაუშავს რა. თბილისში გავაგრძელოთ.-თავისკენ მქაჩავს რომ არ გადავვარდე.

-იქ,ვერ განვითარდები. უნდა დავრჩეთ აქ გარკვეული დრო. მეც მჭირდება ეს და შენც.

-ვივიენ, რამეს ვიზამთ. ქუჩაშიც კი ვერ გადიხარ შიშით. უხასიათოდ ხარ,თან ძირითადად მარტო.

-შევეჩვევი როგორმე.- თავზე ვკოცნი.- მართლა ვიზამ რამეს. ცოტას გავიჭირვებ. მთლად გაჭირვებასაც ნუ დავარქმევთ, აქაური ტკბილეული მიყვარს. ჩვენთან ასეთებს სადღა ამზადებენ?! მე აღარ მიჭამია კარგა ხანია.-თმებზე ვეფერები.- სწავლის მხრივაც, ჩვენთან ორიოდე წიგნი თუ მოიპოვება და აქ სულ მცირე,4 წიგნია ხოლმე. აქ თუ დავამთავრებთ სწავლას, აუცილებლად შევძლებთ თბილისში ამაყად ჩასვლას. მერე კარგი სამსახურიც იქნება და ბევრი გამოცდილებაც. ხელი შეწყობა მჭირდება. ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ,რომ აქ დავრჩეთ სწავლის დასრულებამდე. - მინდოდა დამერწმუნებინა.- მაგისტრატურა დაგვრჩა ორივეს. მე სადოქტოროს დაცვა მინდა. რაღაც ფასეულის შექმნა, თან მარტივად, ჩემს ენაზე კი არა, სხვა ენაზე და სხვა ქვეყანაში.

უშენოდ არ შემძლებია.(სრულად)Kde žijí příběhy. Začni objevovat