Kilencedik

1.1K 78 0
                                    

"A kezemből kiejtve a kést, felmeletem a kezem. Volt egy tippem hogy ki lehetett mögöttem, de nem akartam hogy most is jó legyen ez a megérzésem.
-Bassza meg - káromkodtam el magam"

***

-Csak szépen lassan indulj meg, ahol a többiek is vannak. Nem kell semmilyen hirtelen mozdulat.
A földre köptem.
-Hát Rumlow te sem változtál semmit - ültem le még mindig feltartott kézzel a többi túsz közé. Brock Rumlow nem sokkal az előtt került a HYDRA-hoz mielőtt Howard meghalt volna. Senki nem tudott róla sokat, csak azt hogy a HYDRA-nál egy magas pozíciót tölt be. A korát sem tudtam. Olyan 45körül. De az a lényeg hogy alapjaiban változtatta meg a HYDRA jól kialakult rendszerét. - Ugyan olyan patkány vagy mint voltál - fejeztem be a mondtaomat.
A férfi megforgatta a szemét a mondatomra, de inkább ignorált.
Egyik katonához fordult oda, majd oroszul kezdett beszélni. Már vagy 20 éve nem használtam senkivel az oroszt, de még most is tökéletesen megértettem mit mond.
-Hívják ide a tél katonáját. Addig nem megy innen senki amíg meg nem találjuk.
-Igen is!

***

Úgylátszik kapitány meghalotta az üzeneteket, hisz nemsokkal Rumlow távozás után katonák kiabálására lettem figyelmes.
-Steve! - kiáltottam neki amikor megláttam izmos sziluettjét a fordulóban
-Lana. - jött oda a kapitány hogy kioldozzon - Mindig nekem kell megmentenem a segged? - röhögött ki a kapitány, bár ez nem igazán tartott sokáig. Épp hogy eloldozott, de már egy másik katona elhajította a szemben lévő korlátnak.

-Büdös picsába. - nem gondoltam volna hogy ide is elhozza a parancsnok a tél katonáját, de mégis megtette. Együtt voltunk az Oroszoknál, én képeztem ki, tőlem tanulta azokat az alapokat amik most olyan legyőzhetetlenné teszik.
A parancsnok a 'fekete halált' egy bárhol bevethető osztanak tervezte amivel leigázhatja az egész világot, de elsőnek Amerikát. A szuper katona szérumnál egy sokkal erősebb és kegyetlenebbel dolgoztak. Nagyon nehezen sérültem, bár ennek ellenére rengeteg égési sérülésem volt, és a zuhanásból megmarad sebeket se tudták eltüntetni. Sokkal több ideig élek mint egy átlagos ember, akár 500 év is lehet. Az érzékszerveim magasan fejlettek. Konkrétan élő fegyvereket akartak csinálni. Bár erre a projektre, a parancsnok mindig is a legnagyobb bukásaként tekintett, nameg mások is annak monták. Így amikor megszületett a 'saját találmánya' a Tél Katonája az sokat dobott a hírnevén és az önbecsülésén.
A katona Steve felé kezdett menni. A maradék kötelet is leszedtem magamról, és még mielőtt elérte volna a szőkét rátámadtam.
Belerugtam a lábába, ami egy percre kizökkentette, de az ösztönei kapcsoltak. Megragadta a karomat, és áthajított a válla felett.
Steve hárította az ütést amit küldött volna felém, ezzel kissé visszaszorítva. Majd én támadtam volna rá, de a hangos kiáltozás ütötte meg a fülünket.
-Merre van Stark? - kérdeztem Stevetől.
-Azt mondta a terepet ellenőrzi, de elvesztettem vele a kapcsolatot. Nem tudom merre lehet.
-Indulás! - kiáltotta valaki oroszul. A tél katonája ezzel pedig utat tört magának, félrelökve Stevet, és leugrott a lépcsők között. Még utánanézve láttam hogy épphogy megkapaszkodott az egyik alsó korlátban, majd végleg eltűnik a szemünk elől.
-Ez ki a franc volt? - szólalt meg Steve. Nekem pedig ekkor esett le. Stevenek fogalma sincs róla hogy Bucky még életben van.
-Hé srácok. - hallom meg magam mögött Stark hangját - Baj van.

***

A stark toronyba visszaérve, aggódó arcok sokasága fogadott minket. Jelen volt Sam Wilson, A Maximoff testvérek, Natasha, Bruce, Clint és türelmetlenül várva Fury a hármunk érkezését.
-Adler mégis mi a franc volt ez? - kiáltotta Fury mikor meglátta a hármunk érkezését. Mivel a Maximoff testvérek még kiképzésen vannak mi voltunk a legelérhetőbbek akiket tudott küldeni. - Most értesültem hogy a hellicarier tervező rendszerét ellopták.
-Fury nézd Rumlowot küldték ki a tél katonájával együtt. Nem számítottam rá.
-Azt hittem azért ti vagytok a legjobb embereim mert mindenre számítotok. A rohadt életbe.
-A tél katonája? Mégis ki az? - kérdezte Steve összezavarodott arc
-Van egy jobb kérdésem - szólalt meg Sam hirtelen - mégis mire kell a HYDRA-nak a hellicarierek tervező rendszere?
-Hát kérlek most ezt leszünk kötelesek kitalálni. - mondta Fury, majd összeszedve a papírjait távozott
-Lana tudunk beszélni? - fordul hozzám Steve pár másodperccel később
-Persze mi a gond?
Stevel kimegyünk a tárgyalóból, addig ameddig végre találunk egy olyan helyet ahol magunk vagyunk. Vagyis a nappalit.
-Van egy olyan érzésem hogy te pontosan tudod hogy ki az a Tél Katonája.
-Nézd Steve nem szeretnél ha ideges lennél rám - próbálom lenyugtatni a férfit. Natasha nem sokkal az előtt érkezett mielőtt engem Howard megmentett volna, így volt egy olyan sejtésem hogy a lány sem tudott semmit a pontos kilétéről.
-Nem leszek ideges Lana.
Sokáig egyedül éltem miután Stark végre felnőtt és átvette az apja üzletét. 1 éve tértem vissza, az előtt csak részlegesen voltam bent, így a Kapitánnyal se beszélgettem olyan sokat.
-Tudom hogy te azt hiszed hogy Bucky is halott. De nem. Ő a Tél Katonája.
-Tessék? - szólalt meg elhaló hangon
-Annyira sajnálom Steve de nem tudtam hogy mondjam el neked.
-Biztos vagy benne?
-Igen. Pár évvel utánam jött ő is. Én képeztem ki.
A kapitány leroskad a mögötte lévő kanapéra.
-Segítettem volna rajta. Megmemthettem volna. Megmemthettem volna mimdkettőtöket.
-Ugyan már Steve. Nem tudhattad. Évek óta azon dolgozom hogy a HYDRA falait egy kicsit is megingassam hogy ki tudjam szabadítani Buckyt. Nem sikerült. Nem fog. Egyedül nem.
-Mi lenne ha segítenék?
-Segítenél? - néztem rá értetlenül.
-Igen. Bucky kiszabadításában. Lehet még rá is tudok venni valakit hogy segítsen.
-Steve tudom hogy azt mondtam hogy egyedül nem menne de nem pont rátok gondoltam! - kezdek el tiltakozni - Túl veszélyes. Két kezemen nem tudom megszámolni hogy az első 1 évben hányan akartak megölni. Pedig a legtöbben még mindig féltek tőlem akkoriban.
-Ez nem kérdés volt Lana. Segítek és kész. - állt fel Steve ellentmondást nem tűrően - Holnap átbeszéljük - ezzel pedig egyedül hagyott

Eternal Life - Bucky Barnes ✔️Where stories live. Discover now