Utószó

1.2K 75 0
                                    

A szürke folyosó, majdhogynem üres volt, 2 személyt eltekintve. A SHIELD főhadiszállásán vannak, és egy műtőszoba előtt várakoznak már, vagy 3 órája.
-Bucky ülj már vissza. Az idegeskedéssel nem megyünk semmire. Egyébként is neked is pihenned kellene. A vállad.. - az említett féfi nem hagyta hogy befejezze
-A vállam is meg a karom is tökéletesen jól van Steve. Ellentétben Lanával akit már lassan 4 órája műtenek és élet halál között van. Ha nincs Stark valószínűleg meg is hal.
-Bucky. Ami megtörtént az megtörtént. Nem tudsz rajta változtatni. De mindenki tudja hogy ez nem a te hibád. A HYDRA-é. Senki nem hibáztat.
-De igen. Én magamat hibáztatom - válaszolt halkan.
Steve nem tudott rá válaszolni, ugyanis végre az orvos lépett ki a műtőből.
-Na Doki? Mi történt? - kérdezte Steve.
Az orvos lehúzta a maszkot a szájáról és csak utána válaszolt.
-Mr. Stark elég rossz állapotban hozta be. Rengeteg vért vesztett, a kés a beleit is érte, majdnem a hasfalát is kiszakította. - sóhajtott - Kapott vért, összevartuk amennyire tudtuk,de az első éjszaka kritikus lehet. Ha azt túléli akkor jó eséllyel mondhatom azt hogy fel fog épülni. De egy jó ideig nem mehet majd semmilyen küldetésre, és a varratszedésig feküdnie kell. És egy ideig utána is.

***

1 héttel később

-Mondtam már hogy tökéletesen jól vagyok.
Bucky elmosolyodott amikor meglátta hogy a lány hogy kűzd az ápolókkal hogy végre elengedjék. Ebben az egy dologban legalább tudja hogy nem változott semmit. Ugyan olyan makacs mint volt.
-Heidi semmi baj. Fury azt mondta bármikor eljöhet mostmár. Az orvos is beleegyezett- a nővér egy aprót bólintott, majd kisietett a szobából.
-Szia Buck. Jó újra látni - a lány halványan rámosolygott a férfira, és odasietett hozzá - Bocsi a válladat - megölelték egymást.
-Semmi gond. Történt velem már rosszabb is. Bár jó mélyre dobtad azt a kést. Az orvos azt mondta hogy egy jó köteg izomszövetet szakított el. Szerencsére helyre jön de egy jó ideig nem mehetek semerre. Amiben harc van természetesen.
A lány elhajolt egy kicsit tőle, és a férfi arcát fürkészte.
-Valamiért úgy érzem hogy nem ez az egy dolog amit el akartál mondani.
Bucky lehajtotta a fejét. Nem igazán tudta hogy fogalmazza meg a mondandóját. Hogy ne legyen annyira... Hirtelen.
-Bucky hé. - a lány az épp kezét a férfi arcára simította - James. Bármi is az nekem elmondhatod.
-Tudod... Bármikor visszaeshetek abba az állapotba amibe voltam. - sóhajtott - És ez nem maradhat így... Bármikor, bárkinek árthatok - kűzdött a könnyeivel. Nem akarta elsírni magát, de közel volt hozzá - Ezért T'Challa felajánlotta hogy elvisz Wakandába. Lefagyasztanak. Ameddig nem jönnek rá hogy hogyan szedjék ki belőlem a HYDRÁT. - Bucky a lány szemét nézi, amibe lassan gyülnek a könnyek. Igen. Pontosan ezt akarta elkerülni - Howard feljegyzései alapján kell rájönniük, hogy belőled hogy szedte ki a HYDRÁT. És akkor megcsinálják ugyanezt rajtam. De ez rengeteg idő. Hónapokba is beletelhet. Stark rengeteg mindent kódolva írt le. Amit még Tony is alíg tud értelmezni. Vagy megsemmisítette.
A lány visszafojtotta a kitörni készülő sírását.
-James. - sokkal jobban remegett a hangja mint várta - Én nem bánok semmit. Ami az eddigi 90 akárhány évben történt. Csak azt hogy nem tudtam rajtad előbb segíteni.
Bucky megcsókolta a lányt.
-Már így is sokkal többet segítettél mint amit megérdemeltem - a férfi a hüvelykujjával letörölte a lány könnyeit.
-Ez tudod jól hogy nem igaz. És ha kellene újra megtenném. - sóhajtott - Figyelj. Lehet hogy a HYDRA tönkretett minket. De adott egy nagyon jó tulajdonságot is. Mindketten nagyon lassan öregszünk.
-Azt hiszem értem mire akarsz kijukadni - mosolyodott el
-Tartson bármeddig is a lefagyasztásod, rengeteg időnk lesz bepótolni. Úgy is mondhatnám, emberi léptekben örök életünk lesz bepótolni amit kell. Ami kimaradt. Akármit. - a lány halványan elmosolyodott
-Arra gondoltam.... Ha felkelek, akkor igazán elmehetnénk végre ketten valahova.
-

Te most randira hívsz?
-Mondhatjuk úgy is - mosolyodott el
-Igen Bucky. Szívesen elmennék veled valahova.
Bucky ismét megcsókolta a lányt.
-Mostmár minden rendben. Minden rendben lesz. Már nem megyek sehova.
A lány megölelte Buckyt.
-Ott foglak várni Buck. Amikor felébredsz. Akár az életem végéig is.

Vége





FallenAngle03

             2020.08.17.

Eternal Life - Bucky Barnes ✔️Where stories live. Discover now