#202

32 5 24
                                    

*Szpon wspina się na Giewont*

Autor: Tam dokładnie nic się nie działo prócz jak to określa Żniwiarz "Wypierdalaniem" Sombry z Giewonu przez to że ona chodziła za nim i prosiła go by patrzył na te widoki jakie ma przed sobą bo założyła krótkom spódnice dla niego. Potem mała odmrożenia na nogach. No ale żeby nie było to z naszychej szóstki pojebów że Szponu nic ciekawego ale zamiast tego u nasz Szwadron mał zabawnom sytuce. A wejście tam było obowiązkowe.

* #### Szwadron zchodzi z Giewonu*

J.P : Dajesz Kamil jeszcze nie wiele zostało

Kamil : Tobie to łatwo mówć bo jesteś snajperem a ja to co szturmowcem.

Autor: Oj weź nie przesadzaj mi też jest ciężko.

Kamil: Ty tylko niesiesz nasze rzeczy. A ja to co w pełnym umundurowaniu bojowym.

Autor: Ciesz się że chociaż ci te miniguny niose( ciężkie jak chój )

W. J: E chłopaki pośmieszcue się bo nas kolejny Szwadron dogania.

Kamil: Ja nigdzie nie idzię zostawcie mnie samego na pastwę losu idcie bezemnie.

J.P: No teraz to ci się zachciało ja jak byliśmy w Paryżu to ci się nie chciało.

Autor: Jurek uspokuj się już dzwonię po helikopter ratunkowy lub po dźwiga ratunkowego.

Jurek: Pojebało ciebie już jak się dowiedzom siły medyczne o nas to będzie znów panika jak wtedy jak Moira wróciła z Chin w grudniu 2019.

Autor: A no tak to co mamy robić przecież Kamił nie pójdzie dalej zobacz jak stromo. NIK prócz nas nie ma na Giewoncie myślisz że jakaś dobra dusza przyjdzie i nam Pomorze.

Zakonnica: Pochwalony.

Autor i Jurek : °-° Pochwalony

Jurek: O takie dobre duszę chodziło

Autor: Nie takie ale zawsze coś

Jedna z Zakonnic : Widzę panowie że macie problem z kolegom z tyłu.

Autor: (Problemów nam nie brakuje) Tak mamy taki jeden problem z kolego bo widzicie tu jest sromo a on się boji dalej zejś. I to jeszcze z takim ciężarem.

Zakonnica: *Patrzy na Kamila spokojnie my się z nim pradzimy Pomorzemy mu zejś z tej góry.

Autor: Naprawdę. Dziękuję za pomoc siostry.

Zakonnica: *Woła pozostałe zakonnice *

Zakonnice : *Trzymajom Kamila za rękę by ten nie uoadł i zchodzą z nim na dół z Giewonu *

--------------------------------
Dziękuję w imieniu Szponu siostrom zakonym za pomoc Kamilowi w zejścieu z Giewonu.

Typowe normalne rozmowy  w Szponie cz. 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz