CAMERONLondra, 26 iunie 2019
Am pășit alene peste pragul camerei, cu mâinile captive între degetele subțiri și lungi ale lui Sloan.Ochii ei aveau o lucire stranie, ca de felină care îți arătau cât de periculoasă poate fi posesoarea lor. Părul ei brunet îi cădea peste față când m-am apleacat și i-am sărutat buzele moi.
Asta era una dintre părțile mele preferate la meseria mea și îmi plăcea la nebunie rolul pe care mi-l asumam în fiecare misiune. Mi-am depărtat puțin capul și am pășit în față lipind-o pe fată de perete. Mi-am continuat numărul cuprinzându-i talia subțire între brațele mele. Am sărutat-o din nou, dar de data asta mai sălbatic, zdrobindu-i buzele cu ale mele.
De obicei nu mă gândeam la operațile estetice pe care și le făceau diferitele femei cu care îmi făceam de lucru, dar acum nu m-am putut abține. Două? Trei? Sau mai multe? Mi-am redresat mintea și mi-am amintit că nu am voie să deau greș.
Mâinile mele urcară puțin și rămăseseră oprite chiar sub sânii mari, strânși în decolteul rochiei obscen de sumară.
– Trebuie să închid ușa, mi-a zis împingându-mă puțin de pe ea.
– Ți-e frică când ești cu mine, am întrebat-o cu o voce catifelată.
Aceasta a chicoti ușor și se duse să închidă ușa.
– Să zicem că sunt persoane mai periculoase pe aici în afară de un motănel ca tine, a zis și m-a prins de gulerul cămășii.
Am chicotit ușor și i-am zâmbit din nou arogant.
Am traversat holul până într-o cameră mare unde trona un pat imens așezat în mijlocul încăperii, așternuturile roșii distingându-se în lumina slabă a lunii care pătrundea prin ferestre.
Sloan și-a trecut degetele peste pieptul meu și mi-a desfăcut nasturii cămășii, unul câte unul, părăsind-o pe podea.
Of, se pare că trece la următorul nivel…
A făcut un pas înapoi spre pat, urmată îndeaproape de mine. Am prins-o de umeri și am întins-o peste plapumă, împingând-o spre barele de la capătul patului. I-am întins mâinile peste cap și mi-am așezat buzele peste umărul ei, aștearnând sărutări mici. Trupul ei s-a încordat și un scâncet îi ieși de pe buze.Apoi m-am lăsat pe vine, începând să urc cu buzele pe picioarele ei dezgolite până am ajuns la materialul fin al rochiei. Acţionam pe îndelete, mişcându-mă lent și seducător. Mi-am ridicat puțin capul și am privit-o pe Sloan în ochii.
Păcat de ea… E fată frumoasă, dar puțin cam obraznică și rea.
Corpul i s-a făcut arc sub al meu, încordat, în timp ce îi sorbeam fiecare răsuflare, fiecare geamăt şi scâncet. Dorinţa, bogată şi puternică, s-a răspândit prin ea. Mi-am lipit din nou buzele de ale ei,sprijinindu-mă în braţe.
Mi-am trecut încă o dată degetele peste corpul ei după care i-am desprins degetele care se infipseră în spatele meu. I-am privit o clipă mâinile, după care am început să aștern sărutări de-a lungul brațului întinzându-l peste pernă. Am repetat acțiunea și pentru al doilea braț și am mai privit-o încă o dată și am rânjit lăsând expuse două rânduri de dinți perfect albi.
– Și uite așa prinzi vulpița în propria cușcă.
Ochii lui Sloan se făcură cât cepele în timp ce își zgâlțâia încheieturile prinse între barele patului.
CITEȘTI
Amintește-ți de mine
Romance"Uneori îl simțeam atât de aproape încât mă puteam îneca în lumina lui, iar alteori era ca și cum ar fi scufundat în apă, unde eu nu îmi puteam ține respirația decât câteva secunde." Unele lucruri nu pot fi schimbate... Asta a învățat Alliana...