0.seznámení

2.8K 87 2
                                    

Emily Kane. Asi jedno z neobyčejnějších jmen na planetě zemi, ale skrývá se za ním jedna velmi komplikovaná osůbka. Em je zrovna sedmnáct a prošla si relativně lehce svým životem. Její matka jí opustila v raných měsících jejího života a nechala ji na pospas svému manželovi, Emilyinu otci. Malá Em vždy sledovala svou maminku v televizi a nadšeně jí tleskala pokaždé, kdy dotančila. Je tanečnice, což je taky důležité zmínit, jelikož Emily jde v jejích šlépějích a nestydí se, alespoň někdy, ukázat svůj talent světu.

Roli matky v jejím životě zastoupila maminka její nejlepší kamarádky, paní Scottová. Maminka v životě je opravdu důležitá. Představte si tátu, jak vám vysvětluje, jak se používají vložky či tampóny nebo s vámi vybírá první podprsenku.

Chloe je blondýnka a má takové to typické chování blondýnek v televizních pořadech. Ona je v nitru opravdu inteligentní člověk, ale na venek to skrývá a odvrací svou krásnou stránku od lidí v domnění, že jí tak někdo neublíží. Každý máme nějaký pud sebezáchovy.

Zpět k hlavní hrdince... Emily už od malička bydlí s otce na předměstí Sydney ne středně velkém rodinném domku.

Studuje na střední umělecké škole obor tanec. Ano, talent musela zdědit z matčiny strany, jelikož její táta je úplné dřevo na tancování.

Jediný důvod, proč jako malá začala tancovat byl její sen. Jednou se chtěla setkat se svojí matkou a dokázat jí, že ona nebyla jen chyba. Ovšem, časem jí tanec přirostl tak k srdci, že dnes už je to její vášeň, není způsob života.

Je srpen a za chvíli Emily začíná školní rok. Čeká ji poslední ročník a zároveň závěrečné zkoušky. Což je přeneseně taková normální maturita, akorát v jejím oboru. Dalo by se to také přirovnat k absolventské práci. Jejím největším úkolem je zaujmout nějakou agenturu nebo jinou společnost, aby se tím mohla živit a jednoduše si vydělávat jejím snem. Bude to pro ni těžké a uvědomuje si, že né každému se něco takového poštěstí dělat.

***

Doufám, že se vám to bude líbit. Za chyby se předem omlouvám budu se snažit je nedělat :D. Jinak je to můj první příběh, takže než se do toho dostanu, tak buďte shovívaví. Prosím, nezahazujte můj příběh už na začátku. Příběh nebude tolik o tanci, spíše o hlavních postavách. Ovšem tanec bude to, co je bude spojovat.

*kajus*

The Coolest Dance [FF-Luke Hemmings]Kde žijí příběhy. Začni objevovat