Kamilla vagyok, egy 15 éves átlagos lány. Nincs bennem különleges, ha szembe jönnél velem az utcán úgy mennél el mellettem mintha ott se lennék. Barnásszőkés közép hosszú hajam, van és mellé barna szemem. Nem vagyok se túl alacsony, se túl magas. Unalmasnak hangzik? Az is.
Amikor nincs semmi dolgom szeretek rajzolni, és olvasni. De az időm nagy része a lovak körül forog. Akár hova megyek róluk beszélek. A körülöttem lévők eléggé unják a témát, és akárhogy tagadom ez valószínű miattam van. Szóval igen. Szeretem a lovakat.
Ezért még június elején beiratkoztam egy lovastáborba ami közeli tanyán lesz. Még soha sem voltam ott táborba. Mindig csak külön órákra mentem. Nagyon várom hogy milyen lesz. Lovagolni már jól tudok ezért valószínű nagy pályán fogok gyakorolni a többi haladó lovassal. Már tudom kezelni a makacs iskola lovakat ezért érdekel hogy Máté ( az edzőm ) mit fog kitalálni nekem.
Faházakban fogunk aludni és emellett egy csomó szórakoztató programot ígér. Mint az esti erdei séták, medencézés, fagyizás meg ilyenek. Edzésünk pedig délelőtt és délután is lesz.
Egy héttel később
Najó! Most már kezdek pánikba esni. Rájöttem hogy ott idegen gyerekek lesznek. És nekem rájuk kell vigyáznom mert mint kiderült már elmúltam 14 ezért felügyelőnek számítok. Jó oké a helyzet annyira nem vészes mintha 2x ilyen vészes lenne. De attól még félek. Minden hol visítozó kis kölykök lesznek. Ez volt a kétségbe esésem 1. oka aztán. Mi van ha lesznek ott korombeliek? Soha nem voltam az a túlzottan barátkozó típus. Ha látom hogy egy ember egyedül van úgy még oda merek menni de a csapatosul rohangáló lányoktól "félek". És hogy miért "félek"? Azért mert már sokszor kinevettek. Ennyi. Nem akarom újra átélni.
A 3. pontja a pánikomnak azok a fiúk. Itt nem tudom leírni hogy mitől tartok egyszerűen csak nem akarom hogy ott legyenek. Vannak fiú barátaim de az egy összeszokott társaság itt pedig idegen srácok lesznek és az valamiért furább.
És csak ezek után jutott eszembe a higiénia. Ha fiúk is lesznek akkor ők látni fognak engem álmosan és kócosan? Jesszus és erre még nem is gondoltam. És a zuhanyzás? Túl sok a kérdés és kevés a válasz.
YOU ARE READING
Egy lovas táborral kezdődött minden
Teen FictionEgy valós történet ami itt-ott ki lett színezve. Egy szóval a fele se igaz de azért jó szórakozást. Részlet a könyvből: El is indultam a legelők és a karámok felé de ekkor kibe másba botlottam mint.... Tippelj! Igen!!! Hát persze hogy a Bencébe botl...