Szóval Dóri mindent tud. Nagyszerű.
Ezután rögtön mehettünk is fel a lovakért. Nekem egy 5 éves csikót osztottak. Casper a neve. Welsh póni és Arab telivér keverék. A kisló kategóriába esik ezért gond nélkül lovagolhatok rajta. Mivel ez a ló arab keverék gyanítom nagyon gyors és nem lesz egy séta-galopp az edzés. Nem rég került ide ezért valószínű az elkerített karámban van.
El is indultam a legelők és a karámok felé de ekkor kibe másba botlottam mint.... Tippelj!
Igen!!! Hát persze hogy a Bencébe botlottam. Láttam hogy hoz elő egy gyönyörű pej lovat az egyik kerített karámból. Ekkor megláttam hogy mellette ott az én "lovam" is. Egy sárga herélt csillaggal a homlokán. Erős kontraszt. Mit volt mit tenni elindultam. Már messziről is láttam hogy Bence is észrevett engem. Mikor elhaladtam mellette megszólított.
-Szia Kami! Casperért jössz?-kérdezte mosolyogva
-Szia! Igen.
-Akkor levisszük őket együtt?-kérdezte a srác látszólag nyugodtan de elég időt töltöttem Marcival hogy felismerjem a fiúkon az árulkodó jeleket.
-Levihetjük őket együtt.-mondtam végig tartva a szemkontaktust és most végre ő nézett el előbb.
-Oké akkor megvárlak.-mondta kissé zavartan. Bólintottam és elindultam be a lovamért.
Gondoltam lekenyerezem az első találkozásunkkor ezért vittem répát és oda adtam neki. A póni szívesen fogadta. Ekkor oda léptem mellé és rá raktam a kötőféket. Na ez már nem tetszett neki annyira de nem ellenkezett. Elrendeztem rajta a szerszámot és megfogtam a vezetőszárat. Elakartam indulni de a ló ott maradt mint akit lecövekeltek. Megpróbáltam még egyszer de meg se moccant. Na itt már pánikoltam. Nagyon kínos volt mert tudtam hogy Bence végig nézi a szerencsétlenkedésem.
Mikor már sokadjára futottam volna neki egy kezet éreztem a vállamon. Bence volt aki arrébb tolt meg fogta a szárat, oldalra kibillentette az egyensúlyából a lovat ami ennek hatására elindult. Hát én még ilyen bénának nem éreztem magam. Kedvem lett volna elsüllyedni. Azt hittem végem van. De Bence csak rám nézett és elmosolyodott.
-Aken is mindig ezt csinálta ezért tudom. De hála istennek kinőtte ezt a szokását.-mondta olyan aranyos mosollyal hogy el is felejtettem az előbbi jelenetet.-na gyere induljunk.
-Oké-mondtam de ahogy meghúztam a szárat nem történt semmi úgyhogy gondoltam én is kipróbálom Bence teknikáját. Ahogy oldalra elhúztam a ló fejét máris kibillent az egyensúlya és elindult. Hát ma is tanultam valamit. Miközben mentünk le a Akenről beszélgettünk. Arról hogy mikor került hozzá és mint kiderült öt éves volt a ló mikor Bence megkapta.
Miután letisztítottuk a lovakat felnyergeltük őket és elindultunk a pálya felé. Bence lemaradt mert még valami dolga volt. Viszont találkoztam Hannával és Bogival.
-Sziasztok!
-Mi van veled és Bencével?-kérdezte köszönés nélkül, izgatottan Hanna.
-Rami egész idő alatt téged szidott-tette hozzá Bogi miközben rosszallóan megrázta a fejét.
-Hát aki tud az tud-mondtam nevetve és a többiek is vették a poén ezért csak egyszerűen kiröhögtük a témát.
-Na de tényleg! Mi van Bencével?-kérdezett újra Hanna csillogó szemekkel.
-Nincs semmi-mosolyogtam rá.
-Ajj pedig cuki lennétek.-nézett rám boci szemekkel.
-Nem rajtam múlik-mondtam nevetve
Ezután elkezdődött a haladó lovas edzés nagy pályán. Én voltam a 7. a sorban.
ESTÁS LEYENDO
Egy lovas táborral kezdődött minden
Novela JuvenilEgy valós történet ami itt-ott ki lett színezve. Egy szóval a fele se igaz de azért jó szórakozást. Részlet a könyvből: El is indultam a legelők és a karámok felé de ekkor kibe másba botlottam mint.... Tippelj! Igen!!! Hát persze hogy a Bencébe botl...