𝑩𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒀𝒐𝒖 -3✵

1.3K 126 16
                                    

Unicode ✵

" gulf ဒီနေ့အစောကြီးနိုးနေတယ် ဘာတွေမွှေအုန်းမလို့လဲ "

" mew ကအမြဲ ကျနော် မွှေနေတယ်ဘဲ ထင်နေတာ ဟုတ်တယ် သူငယ်ချင်းတွေနဲ့ဘောလုံးကန်မလို့ချိန်းထားတာ "

" အပြင်ထွက်မဆော့ပါနဲ့အုန်းလား ဖောလဲ အိမ်မှာမရှိဘူး Phi လဲ စာလုပ်ရမှာမို့လို့ မင်းနောက်လိုက်ခဲ့လို့မရဘူးလေ "

" လိုက်ခဲ့ပါလို့ ပြောလား ကိုယ့်ဘာသာ သွားတတ်တယ် "

" gulf မဆိုးနဲ့လေ ကွာ Phi မင်းကို စိတ်မချဘူး "

" ဒီမှာ Mew ကိုယ့်စာကိုယ်လုပ် "

" ဒါဆိုလဲ Phi စာလုပ်ပြီးတဲ့အထိစောင့်နိုင်မလား "

" မစောင့်ပေးဘူး mew သိလား ကတိပေးထားပြီးရင် အဲ့ကတိကို တည်အောင်လုပ်ရတယ်တဲ့ "

" ပြောမရတော့လဲ သွားပေါ့ကွာ "

" သွားမှာဘဲ ဟာကို ထမင်းသွားစားအုန်းမယ် "

" မင်းကို မဆူရက်တဲ့ ကိုယ့်ကိုကိုယ်ဘဲ အပြစ်တင်လိုက်ချင်တယ် ဟူး "

"အားနေ စာဘဲလုပ်နေတာ သေရင်ကိုယ့်နောက်ပါတဲ့အရာလဲ မဟုတ်ဘူး ငါဘဲကောင်းတယ် စာကို ခေါင်းထဲမထည့်ထားတော့ သာသာယာယာဘဲ "

ထမင်းစားနေရင်း တစ်ယောက်ထဲ စကားတွေပြောနေတဲ့ကောင်လေးရဲ့ ပုံရိပ်လေးတွေက တစ်စုံတစ်ယောက် သတိရသွားစေတယ် ......

" gulf "

" အ်ိုးဟို Mew လန့်လိုက်တာ အသံတောင်မပေးဘူး "

" အိမ်မှာဘဲ ကန်ပါလား မင်းသူငယ်ချင်းတွေကို ခေါ်လိုက်လေ "

" ဘာလို့လဲ Mew စာလုပ်တာ အနှောက်အယှက် ဖြစ်လိမ့်မယ် "

" မဖြစ်ပါဘူး မင်းအဲ့လို အပြင်လျှောက်ထွက်နေမှ Phi စိတ်ရှုပ်ရမှာ ပြီးတော့လည်း ဖောက မင်းဒီလိုလျှောက်သွားတာသိရင် Phi တာဝန်ကင်းမှာမဟုတ်ဘူး "

" Mew က တာဝန်မကင်းမှာ ကြောက်လို့လား အဲ့တာဆို ဘာမှစိတ်မပူနဲ့ ဖောဆူရင် gulf ဘဲ အဆူခံလိုက်မယ် "

" Phi က အဲ့လိုပြောတာ မဟုတ် "....

" အမွန် သားအပြင်သွားလိုက်အုံးမယ် "

𝑩𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒀𝒐𝒖Where stories live. Discover now