𝑩𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒀𝒐𝒖 -2✵

1.4K 118 10
                                    

Unicode ✵

''Happy brithday '' gulf

" ကျေးဇူးတင်ပါတယ် ဖော "

" သားသူငယ်ချင်းတွေရောက်နေပြီ သွားခေါ်လိုက်အုံးလေကွာ "

" ဟုတ် သားသွားခေါ်လိုက်အုံးမယ် "

မင်းမရှိတော့တဲ့နောက်ပိုင်းမှာ ကိုယ့်သားလေးကို ကောင်းကောင်း စောင့်ရှောက်နိုင်ပါ့မလား တွေးရင်း စိတ်ပူခဲ့တယ် အခုဆို သားလေးက ၁၂နှစ် တောင်ပြည့်သွားခဲ့ပြီ ကိုယ်ကောင်း​ကောင်းကြီး စောင့်ရှောက်ခဲ့တယ်မဟုတ်လား ......

" gulf မင်း အကိုကြီး mew ရော မတွေ့ပါလားကွ "

" မင်းက mew ကိုဘာလို့မေးရတာလဲ "

" မင်းကဘာဖြစ်တာလဲ ဒါလေးတောင်မေးမရဘူးလား "

" ဟားဟား စတာပါ ကွာ mew က ငါ့ကို suprise လုပ်ဖို့ ပြင်နေလားမှမသိတာ "

" မထင်ပါဘူးကွာ p'mew က မင်းကို ချစ်မယ့်ပုံလဲမပေါ်ပါဘူး "

" မင်းတို့ထင်လို့ပါ သူက အေးတိအေးစက်ဖြစ်ပေမယ့် တစ်ခါတစ်လေတော့ ငါ့အပေါ်ကောင်းပါတယ် "

" တော်ပြီ မင်းနဲ့ပြိုင်မငြင်းတော့ဘူး ငါဗိုက်ဆာလာပြီ ကိတ်ခွဲတော့လေကွာ "

" နေပါအုန်းလား မင်းက အချိန်တိုင်းငတ်နေတာ mew ကို စောင့်ရအုန်းမယ် "

" မင်းက ဘာလုပ်လုပ် p'mew ကို စောင့်လိုက်ရမှ "

" ခဏလေးပါကွာ ငါဖော ဆီသွားလိုက်အုံးမယ် "

" အေးအေး "

" ဖော mew ဘယ်မှာလဲဟင် သားသူငယ်ချင်းတွေက ဗိုက်ဆာနေပြီတဲ့ "

" အော် ဖော မေ့သွားတယ် mew က မနက်ကလေးတင် သူငယ်ချင်းနဲ့ချိန်းထားလို့ဆိုပြီးထွက်သွားတာ "

" ဖော ပြောလိုက်သေးလား သားမွေးနေ့ရှိတယ်ဆိုတာကိုလေ "

" မပြောလိုက်ရဘူး သားရဲ့ သူက အလောတကြီးနဲ့ ထွက်သွားတာ ဖောတောင် ပြောချိန်မရလိုက်ဘူး "

" ဒါဆို ဖော ဖုန်းဆက်ပေး ဒီကိုမြန်မြန်ပြန်လာခဲ့ပါလို့ "

" ဖော အလုပ်ရှုပ်နေလို့ နောက်ပြီးရင် ဆက်ပေးမယ်နော်သား "

𝑩𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒐𝒇 𝒀𝒐𝒖Où les histoires vivent. Découvrez maintenant