2.Fejezet

1.1K 42 4
                                    

Nolan


Hangosan be csaptam magam után a szobám ajtaját. Fél kézzel a szőke tincseimbe túrtam,és felbőszűlten le vágottam az ágyamra.

- Bassza meg. Bassza meg.- téptem egyfolytában a hajamat. Kezemmel idegesen végig szántottam az arcomon,és a naplóm felé pillantottam. Fel vettem a kezembe az ágyamról,és fel lapoztam az elgyűrt,és nedves lapjait. A betűk,a mondatok,a szavak,mind elmosódtak. Minden amit bele írtam,amíatt az átkozott míatt megsemmisűlt.

Ebbe a nyomorúlt naplóba írtam az életem minden napját. Célom lett volna vele. Nem azért írtam, mert ahoz volt kedvem. Vagy valami ostoba írónak képzeltem volna magam. Egyáltalán nem. Csak azt akartam hogy tudja,hogy én min mentem keresztűl. Éreztetni akartam vele azt,amit én éreztem,és érzek minden átkozot nap,ha csak tükörbe nézek. De ennek a csajnak is pont most kellet elbasznia. Nem tudom hogy ki a fene,lehet hogy valami új cseléd,de ki fogom őt rúgatni. Az biztos.

Ahogyan a lapok között lapoztam,egynél meg kellet álnom. Az a mondat még tisztán láttszódott,és talán az volt az egyetlen a lapok kőzűl,ami meg maradt nekem.

Végűl ki rántom a lapot,anélkűl hogy elolvasnám,és ökőlbe szorított kézzel össze gyűröm. Fel álllok és az ágyammelleti kukába dobom,a naplóval együtt. Talán jobb is így,mert amikor csak vissza olvasom amiket évekkel ezelőtt írtam,feltépem a saját sebeim,és olyan dolgokon gondolkodok,amiken nem kéne. Mégis a kérdéseim ott köröznek a fejemben. Hogy tehette? Miért hagyot magára egy ártatlan kissráct? Ha csak rá gondolok,el fog az undor. Gyűlölöm őt. Teljes szívemből gyűlölöm.

- Nolan kedves - kopogott Melissa,az ajtó mögűl.

- Mivan már? - dőltem be az ágyamba.

- Itt van az egyik barátod. - erre megforgattam a szemem. Még hogy a barátom. Biztosan csak az a kretén Carter az. - Be engedjem?

- Ja. - felelem. Hallom hogy Melissa,a mostoha anyám el tipeg a magas sarkújában. Majd valaki le nyomja a kilincset.

- Csá haver - miután Carter becsukja maga után a szobám ajtaját,újjongva köszön nekem.

- Mit akarsz? - tolom feljebb magam az ágyamon,és egy párnát teszek a fejem alá. Még csak nem is köszönök. Habár,ő ehez már hozzá szokot.

Carter mintha otthon érezné magát levágja magát mellém,a nyomorúlt bakancsával együtt.

- A folyosón össze ütköztem valakivel. Mégis ki ez a sexi bige a házatokban?

- Meg tennéd hogy leveszed a piszkos lábad az ágyamról? - hagyom figyelmen kívűl a kérdését. Fejemmel a bakancsa felé intek.

- Jó bocs. - ál fel. Gyorsan le kapja magáról,és vissza ül mellém.

- Mit is mondtál - kérdezem meg újra,mert nem igazán figyeltem. Nem mintha amúgy most érdekelne a mondanivalója.

- Egy csaj. - bök fejével az ajtó felé.- Van egy kibebaszott sexi csaj a házatokban.

-Arra a gyíkszemű cseléd lányra gondolsz?- nézek rá unottan. Igazából a szeme tényleg olyan zőld volt mint egy gyíké. Elásztatta a naplómat is. Asszem ez a megnevezés pont illik rá.

- Ja,ja. Úgy futott el mellettem,akár egy nyárfalevél.- mondja el,de közben az arca még mindíg meghökkent pofát vág.

- Azért jöttél hogy ezt el mond? - vonom fel a szemőldököm.

- Lili ma bikini partyt tart a srcácokkal a házában.- válaszolja,ami egyáltalán nem újdonság. Sosem értettem, hogy a csaj miért adja mindíg kőlcsön a saját házát,néhány perverz disznónak. Hisz szerintem ő maga is tudja,hogy csak tönkre teszi az a sok pijás. De hát, ha van kedve takaritósdit játtszani.- Elhívhatnánk ezt a lányt, ha már amúgyis dugtok. - javasolja.

ÁTTÖRÖKWhere stories live. Discover now