Od mala jsem měla ráda cirkusy. Vždy mne fascinovalo to, jak akrobati létali vzduchem, jak klauni dokázali každého rozesmát mávnutím ruky, jak zvířata poslouchala na slovo a lvi a tygři vypadali tak neškodně. Vždycky jsem chtěla zkusit, jaké to je, stát tam před všemi těmi lidmi.
1.července, v den svých 18. narozenin, jsem ráno jen tak seděla u svého psacího stolu a přemýšlela co dneska budu dělat do té doby, než všichni přijdou a budou mi říkat jak jsem zase vyrostla- ostatně jako každý předešlý rok na moje narozeniny- a přát mi k narozkám.
"Oliv? No tak haló, Olivie!" vyrušil mne někdo z přemýšlení-ten někdo byl můj kluk.
"Sakra, promiň Alexi. Nečekala jsem, že tady budeš tak brzo."
"Když má dneska moje princezna velký den, tak ho s ní chci strávit celý už od rána" usmál se na mě a já jsem mu úsměv oplatila. Vešel ke mně do pokoje a zavřel dveře. Něco schovával v levé ruce kterou měl za zády. Přešel ke mně a podal mi pravou ruku. Chytla jsem jeho pravačku tou mojí a postavila se.
Popřál mi, dal mi pusu a zpoza zad vytáhl velkou kytici rudých růží. Byla to nádhera. Poděkovala jsem a dala mu ještě jednu pusu a hned jsem si kytici dala do vázy s vodou. Sedla jsem si na postel a on vedle mně.
"To je ta nejkrásnější kytice co jsem kdy dostala."
"Nejkrásnější kytice jsou pro nejkrásnější holky."
Usmála jsem se. Vlasy mi spadly do obličeje. Alex něžně vzal pramínek vlasů mezi jeho prsty a zastrčil mi vlasy za ucho. Ruku mi pak nechal na obličeji a přiblížil se jeho tváří k mojí.
Něžně mne políbil na rty.
" Ta kytice ale není všechno, víš o tom?" zašeptal.
"Jako že máš pro mne ještě něco? Vždyť jsem ti říkala, že...."
"Tenhle dárek ti udělá radost. Vážně. " přerušil mně.
"Podívej se ještě jednou pořádně na tu kytici."
Postavila jsem se a šla se podívat na růže.
ČTEŠ
Prázdniny s cirkusem
RomanceVždycky jsem chtěla zkusit, jaké to je, stát tam před všemi těmi lidmi. Příběh bych doporučovala spíše čtenářům od 13 let a více. 13+ Přeju krásné čtení❣️ 10.10. 2020- 300👁️ 8.8. 2021- 500👁️