Alex- můj první a jediný kluk. Seznámili jsme se spolu, když mi bylo patnáct a jemu sedmnáct, na narozeninové oslavě moji sousedky, která je o rok starší než já. Den před mýma 16. narozeninama (po půl roce známosti) jsme spolu začali chodit
Je vysoký, svaly má tak akorát (není nějaký kulturista, ale ani úplně bezsvalnatý člověk). Má světle hnědé vlasy - spíše možná až blond - a modré oči.
Já jsem oproti němu malá, ale neřekla bych, že je to zase nějaký extrém. Jsem štíhlá. Mám tmavě hnědé vlasy ostříhané na takové delší mikádo a hnědé oči. . .Probudili jsme se asi nějak kolem půl jedné.
Chvíli jsme se ještě jen tak váleli v posteli a povídali jsme si.
"Oliv, už jste vzhůru?" křikla na nás máma z kuchyně.
"Ano, mami."
"Pojďte si vzít oběd. Už je zbytečné aby jste snídali. Jenom jsem rychle udělala špagety."
"Dobře tak my už jdeme."
Postavili jsme se z postele a šli jsme do kuchyně. Tam už seděli máma s tátou a nabírali si špagety.
"Dobré ráno " řekla jsem.
"Já bych tento čas už ránem nenazýval." zasmál se táta. Musela jsem se zasmát taky- přecejen to byla pravda.
My jsme se s Alexem posadili vedle sebe, naproti mámy a táty. Nabrali jsme si špagety a začali jsme jíst.
"Tak jak jste se vyspali?" zeptala se máma.
"Dobře. Jo a dneska jdeme s Alexem do cirkusu."
"Ale pomůžete nám první uklidit ten nepořádek na zahradě, že jo?" podíval se na nás táta.
"Jasně že jo." odpověděl Alex.
Pak jsme se už všichni věnovali jenom svým talířům s jídlem.Když jsme dojedli, tak jsem uklidila talíře ze stolu a šla jsem je umýt. Táta je šel utřít.
"Tak my se zajdeme převlíknout, umýt se a učesat a pak vám přijdeme pomoct to uklidit, jo?" řekla jsem.
"Jo jo, běžte, my už tam s mámou půjdeme, tak si pospěšte." řekl táta s úsměvem, utřel poslední talíř otočil se a odešel na zahradu. Máma šla za ním.
My s Alexem jsme šli do pokoje."Půjdeš se mýt?" zeptal se mně Alex.
"Jo. Musím se jít trochu opláchnout. "
"Dobře, tak já půjdu taky, jo?"
"Klidně." usmála jsem se na něho.
Vzali jsme si oblečení a šli jsme se okoupat.
Přišli jsme do koupelny a svlékli jsme se.
Vlezli jsme do sprchy a příjemně teplou vodu jsme si pustili, ať teče zezhora.
Zavřela jsem oči a opláchla jsem si vlasy.
Najednou jsem ucítila Alexovy dlaně na mém obličeji.
Otevřela jsem oči a vzhlédla na něho.
Alex mne svým tělem přitlačil ke zdi a opřel svoje čelo o moje. Srdce mi začalo bít rychleji, než bylo obvyklé.
Začali jsme se líbat.
Alex mi pomalu z obličeje sjel rukama, přes prsa a břicho ke stehnům a poté mě zvedl. Pořád jsme se líbali.
Cítila jsem, že je vzrušený.
Já byla taky.
Začal mně líbat na krku. Bylo to tak příjemné. Srdce mi začalo bít ještě rychleji a myslela jsem si, že mi snad vyskočí z hrudi.
Najednou jsem ucítila tlak tam dole. Zasténala jsem a opřela si hlavu o zeď.
Stejný pohyb pomalu opakoval pořád dokola.
Zuby jsem měla pevně stisknuté k sobě, abych náhodou nevydávala sténavé zvuky a nemusela tím rodičům, kteří byli na zahradě, dávat najevo co právě děláme.
Pak začal zrychlovat a společně s rychlejším pohybem jsme i my začali rychleji dýchat. Byli jsme jako jeden člověk.Když jsme skončili, osušili jsme se, převlékli jsme se, já jsem se učesala a pak jsme šli pomoct rodičům douklízet nepořádek na zahradě.
ČTEŠ
Prázdniny s cirkusem
RomanceVždycky jsem chtěla zkusit, jaké to je, stát tam před všemi těmi lidmi. Příběh bych doporučovala spíše čtenářům od 13 let a více. 13+ Přeju krásné čtení❣️ 10.10. 2020- 300👁️ 8.8. 2021- 500👁️