Zaradovala jsem se, že Alexe dneska ještě můžu vidět.
Vešli jsme do obchodu a tam jsme si každý šli pro to co potřebujeme. My jsme šly s Emily pořád spolu a povídaly si. Řekla jsem ji, že tady je Alex a že bych za ním ještě chtěla jít než odejdeme, tak jestli na mně počká. Souhlasila a chtěla o něm něco vědět. Tak jsme ho spolu probraly od hlavy až k patě a skoro jsme zapoměly nakupovat.
Když jsme vyšly z obchodu, tak tam Alexovo auto bohudík pořád stálo. V obchodě jsem ho ale nikde neviděla. V autě taky neseděl. Pomyslela jsem si, že je někde poblíž s klukama a nebo s jeho mámou.
S klukama vždycky vysedavali za obchodem a povídali si. Šla jsem se proto podívat první tam. Emily šla za mnou.
Když jsme došly za obchod zahledla jsem Alexe, jaksi s někým povídá. Myslela jsem, že tam je s kamarády.
Přišla jsem blíž a viděla něco, co jsem nechtěla. On si mne zatím nevšiml.
Stál tam s nějakou holkou kterou jsem znala jenom od vidění. Byla z našeho města. Drželi se za ruce a flirtovali spolu. Já jsem se zarazila a nevěděla jsem co udělat. Srdce se mi rozbušilo tak, že jsem si myslela, že jsem dostala infarkt. Zamotalo se mi v hlavě a podlomily se mi kolena. Kdyby tam nebyla Emily, která mne právě včas chytla, spadla bych na zem. Něco říkala, ale já jsem ji nevnímala. Dívala jsem se na ty dva, dali si pusu a potom nás ta holka zpozorovala. Něco řekla Alexovi a ten se na nás otočil. Zarazil se. Najednou se mi do nohou opět dostala síla. Byla jsem naštvaná. Rychle jsem došla k těm dvěma a Emily šla jen pomalu za mnou.
"Co má tohle jako znamenat?!" vykřikla jsem.
"Oliv, to vůbec není tak jak to vypadá." vychrlil ze sebe.
"Ne?! Takže ty si mne v klidu pošleš s cirkusem na dva měsíce pryč, aby sis tady mohl užívat s nějakýma courama?!?"
"Olivie, uklidní se prosím tě!" zvýšil Alex hlas.
"Já se mám uklidnit?!?" slzy se mi vhrnuly do očí.
"Nemusíš tady křičet, chodí tady lidi." řekl a přišel ke mně blíž.
"Jen ať lidi vidí jaký jsi kretén, ty hnusáku prolhaný! S mámou na nákupy, to víš že jo!!"
"Hele dívej se."chytil mne za paže.
"Tohle nic neznamená. Jenom úlet, jasný? S tebou chci rodinu, dům a prožít celý život. Tohle je jenom tak, pro zábavu. Vyzkoušet jaké to je, nežít každodenní stereotypní život. Nic v tom nehledej." usmál se a pokusil se mně obejmout.
Já jsem se ho od sebe snažila odstrčit, jenže měl větší sílu než já.
"Nesahej na mně, ty debile!" křikla jsem a vyrazila mu facku, po které se mne konečně pustil.
"No jak myslíš. Já to s tebou myslel dobře. Lepšího než jsem já si stejně nenajdeš."
"Hele přestaň ji vyhrožovat!" ozvala se Emily, která stála kousek za mnou.
"Ty se do toho laskavě nepleť." řekl s klidem v hlase Alex.
"A to jako proč?" zeptala se naštvaně.
"Nehraj si tady na její největší kamarádku, neznáte se ani den. Nehraj to tu na nás."
"Hele, jediný kdo na mně, moji rodinu a kamarády něco hrál, jsi ty." strčila jsem do něho.
"Tak hele holčičko, přestaň se ke mně takhle chovat. Stejně všichni víme, že jediné o co ti se mnou šlo, byl sex." chytil mne za paži.
"To bych musela být ty. Byl jsi jediný kluk se kterým jsem chodila, protože jsem tě milovala, chápeš?" vytrhla jsem se mu a slzy se mi zase nahrnuly do očí.
Najednou jsem zahlédla Emily jak jde za tou holkou, která tam byla s Alexem a pořád tam stála.
Měla mobil v ruce a celé to natáčela. Podívala jsem se na ně.
Emily ji vytrhla mobil z ruky.
"Co si jako myslíš, že děláš?" okřikla ji a plnou silou hodila mobil na zem.
"Ty ses zbláznila? Víš kolik stál?" zvedla ze země mobil, který byl už k nepoužití.
"Ne a ani mě to nezajímá." odpověděla a přišla zase k nám.
"Takže tohle je jako konec, jo?" zeptal se Alex naštvaně.
Já mu jen ukázala prostředníček, otočila jsem se a s pláčem odešla.
Emily šla za mnou.Do tohoto dne jsem si myslela, že když někdo řekl, že ho ze zklamání bolí srdce, tak to myslel jenom metaforicky. Jenže v ten moment jsem pochopila, že to metafora nebyla. Opravdu mě z toho fyzicky bolelo srdce....
ČTEŠ
Prázdniny s cirkusem
RomanceVždycky jsem chtěla zkusit, jaké to je, stát tam před všemi těmi lidmi. Příběh bych doporučovala spíše čtenářům od 13 let a více. 13+ Přeju krásné čtení❣️ 10.10. 2020- 300👁️ 8.8. 2021- 500👁️