6.

41 6 0
                                    

"Jaké překvapení?" přejela jsem Principiála, Alexe a toho kluka pohledem.
"Domluvili jsme se na tom s tvým přítelem Alexem. Tak se ho zeptej o co jde." řekl s úsměvem na tváři a podíval se na Alexe.
"Alexi?" otočila jsem se na něho.
"Jde o to, že jsem ti chtěl udělat radost, a proto jsme se domluvili, že na celé prázdniny, než zase začne škola, budeš celou dobu cestovat s cirkusem po celé republice. Prý i kousek mimo republiku. A platí to od zítřka." vysvětlil.
Hleděla jsem na něho s otevřenou pusou a nevěřila jsem tomu co slyším.
" A... Ale... To přece není tak lehké. C..Co já jako budu dělat když neumím nic co by lidem vytřelo zrak?" zakoktala jsem se.
"Na to jsme samozřejmě taky mysleli. My nějaký ten talent v tobě najdeme a do té doby se budeš učit co a jak a budeš pomáhat s přípravami. No o tom se ještě dohodneme později." řekl Principiál.
"Takže to už je pro dnešek opravdu všechno, my se s vámi loučíme a přejeme vám krásný zbytek večera." usmál se principiál na publikum uklonil se, otočil se a šel pryč. Ještě na mně kývl rukou ať jdu za ním. Tak jsem se taky otočila, chytla Alexe za ruku a šla.
Vyšli jsme ven.
"To jste jako mysleli vážně?" zeptala jsem se s nevírou.
"No jasně." odpověděli jednohlasně Alex s principiálem.
"Pomocník se vždycky hodí. Počkejte tady prosím, já zachvilku přijdu, jenom se převléknu a tobě Olivie vysvětlím co a jak, dobře?" řekl principiál a odešel do své maringotky. Ani jsem nestihla odpovědět.

"Tak co? Jsi ráda?" zeptal se mne Alex zatímco jsme čekali.
"Alexi, to je ta nejlepší věc co mně kdy potkala." vychrlila jsem na něho nadšeně.
"Samozřejmě až po tobě." zareagovala jsem rychle na jeho pohled.
Objala jsem ho a věděla jsem, že šťastnější už být nemůžu.
Čekali jsme asi ještě dalších patnáct minut a pak přišel principiál.
Řekl mi, že mám zítra přijít v sedm hodin ráno a čekat před vstupní bránou, provedou mně a ukážou mi kde budu spát. Taky mi řekl, že každý den po vystoupení si můžu vybrat někoho s kým bych chtěla zkusit to co dělá - trénovat to co mne nejvíc zaujme a s tím co mne pak bude nejvíc bavit a nejvíc mi půjde, tak možná budu moct vystupovat. A taky, že zatím budu uklízet, prodávat jídlo a pití návštěvníkům cirkusu a tak dále. No co, na začátek to stačí.

Když jsme se domluvili Alex mně odvezl domů. Sám pak jel k sobě.
Tu radostnou novinu jsem ihned musela říct rodičům. No samozřejmě že oni o tom už věděli, ale nic mi neřekli. Ale i tak byli šťastní se mnou.
Než jsem šla spát, sbalila jsem si všechny potřebné věci a nejméně padesátkrát jsem si to ještě překontrolovala.
Domluvila jsem se s Alexem, že pro mně ráno přijede ve tři čtvrtě na sedm, výsadí mně u cirkusu, počká se mnou na toho kdo mne provede a odjede domů. Pak už tam budu sama. Doufala jsem, že si tam co nejdříve najdu nějaké přátele.

Prázdniny s cirkusemKde žijí příběhy. Začni objevovat