Oikawa rahatsızca yerinde kıpırdanmaya başlamıştı. Iwa-chan onu evden kovmuştu, diğer arkadaşlarının hepsi hayırsız köpeklerdi. Sakusa'nın da ilk kez kalbinin kapıları birine açılmak üzereydi, arkadaşının bu mutluluğunu bozamazdı. Bu yüzden kartlarını çok farklı oynamaya karar verdi. karanlık ortamda sessizce mutfağa gitti. Elindeki telefonu yavaşça tuşlayıp, çok yakın arkadaşına mesaj attı.
prettyboikawa
best kankilerimbeni acil Sakusa'nın evinden almanız gerek
ayrıca gelirken yanınıza pense falan böyle kablo kesecek ne varsa getirin
bestpezevenk
SAKUSA'NIN EVİNİ Mİ SOYACAKSIN PUŞTbokbokuto
akaashi seni böyle görse rimellerini üzerime silerdihiç hoş değil
prettyboikawa
üf ne malsınızcanım beni tek evine alan biricik arkadaşıma öyle bir şey yapar mıyım ben
sadece küçük bir işim var
daha fazla boş yapmamanız için
önden rüşvetimi sunuyorum
içkiler benden
bestpezevenk
bokuto'nun arabası klimalı onla gitmeliyiz benceayrıca kesici alet işini de katana olarak hallettim bile
sen istesen de yapmaz mıyız biz canım bakakawa
bokbokuto
aynen canım arkadaşımgören iyilik meleği sanar bizi
15 dkya kuroo malını alıp orada olurum
sen aşağı in
prettyboikawa
bok yiyinOikawa telefonu kapatmış, içeridekilere kapıdan tek gözüyle bakmıştı. Put gibi filmi izliyorlardı, hayatsızlar.
Öte yandan Atsumu için hiç kimse aynı şeyleri söyleyemezdi. Etraf karanlık olmasa onun kırmızı suratı ve terleyen ensesine herkes fark edebilirdi. Ve, öhöm, bu azıcık hoş bir görüntü değildi. O da bunun farkındaydı. Saçma sapan ilerleyen olaylar yüzünden ne biçim bir bom yolunda olduğunu bilmiyordu açıkçası. Sadece karşıdaki filmi izliyor, önündeki Lay's baharatlı cipsinden yiyordu. Katır kurur cips sesi harici bir ses yoktu salonda. Oikawa denilen arkadaşı da mutfağa tüymüştü zaten, iyice kendini diken üstünde hissetmişti Atsumu.
"Oha, kadın makineli tüfek gibi vuruyor insanlara."
Düşüncelerinden sıyrıldığı vakit gördüğü sahneye şoke olmuştu sarışın, kadın neredeyse 20 kişiyi kilisede bir güzel bemzetmişti. Ona açılan ateşi de iyileşen bedeni sayesinde önemsemeyerek ilerlemiş, hepsinin boğazından tutarak öldürmüştü.
"Bu kadın her zaman favorim olacak. Ancak filmin ilerisini izlersen kadına olan hayranlığını daha da artacak."
"Sen bu filmi önceden izledin mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
masterpiece [sakuatsu]
Fanfic"Gözkapakların bir resim fırçasının yumuşaklığına, bir ressam spatulasının sertliğine sahip." [ tam gaz devam ]