Komori ona bir işi olmadığını, birkaç gün sonra gelebileceğini söylemişti. O da etrafta aylak aylak dolanma gibi bir şey yapmayacağı için temizlik yapıyordu evde Sakusa. İş yerini her gün temizleyen biri olarak eve sık sık gidemediği için temizliği de sık sık yapamıyordu, bu yüzden çok kirliydi. Etraf çamaşır suyu kokana kadar her yeri en az 4 kere silmişti bile. Hiçbir ayrıntıyı, hiçbir küçük toz parçasının kalmasını istemiyordu. Mikrofobisi yüzünden birçok şeye boşa vakit harcadığını çok iyi biliyordu. Bunu düzeltmek ister miydi, bilinmez. Pis şeylere dokunma düşüncesi midesini bulandırıyordu. Bu yüzden böyle olmanın en iyisi olduğuna karar vermişti bile.
Kendini koltuğun bir köşesine bıraktığında saat gecenin ikisi olmuştu bile. Kafasında ise tamamen Miya Atsumu'nun resmi vardı. Nasıl ve ne yapacağını düşünüyordu. Atsumu gitmeden önce birkaç cümle daha eklemişti sohbete, fazla tarihi film/dizi izlediği için o da yapmak istediğini söylemişti. Bu Sakusa'ya komik gelmişti. Saçma ama komik. Gerçi bir açıdan bu iyi olabilirdi. Onu tanıyarak renklendirmek daha rahattı. Kişiliğini bilmek onun için bir artı oluyordu. Ancak bunun aynısını kendinin de açıklayacağını bilmesi pek hoş değildi.
Atsumu'yu bir açıdan anlıyordu Sakusa. Böyle insanların içlerini açma işlemi tek taraflı hiçbir zaman olmazdı. O da kendini çıkmamak konusunda pek yeterli biri değildi lâkin. Daha çok kapanıktı, ama nedense içinden bir ses buna karşı Atsumu'nun bir anahtar olacağını söylüyordu. Sakusa fark etmişti, ondan iş teklifi alacağını öğrendiği zaman ilk baş soğuk yapsa da, ilk geldiği zaman o adımlaşma harici ona karşı bir sıcaklık hissetmişti. Ve bu onu şaşırtmıştı açıkçası. Akaashi haricinde, ki onunla bile ilkte bu kadar sıcak hissetmemişti, kimse ile böyle olmamıştı. Yakın arkadaşı aklına düşerken uzun zamandır konuşmadığını fark etti onunla. Eline telefonu alıp wp gruplarında neler yapıldığına baktı, sonrasında birkaç arkadaşını davet edebilirdi belki de.
2ekmekbirsüt
arjantinkaçağı
arklar iwa-chan beni evden attısırf Japonya ile maç yapacağım diye
tabii ki ona onları gömeceğiz çünkü ezikler dedim diye değil
sugamama
iyi bok yemişsin şimdi sokaklarda sürünarjantinkaçağı
ama.. ama... ben o pis sokaklarda duramam bana kıyabilir misiniz kibarbiekenma
evetmilkage
evetbokutoswife
evetnoyaoyaoya
evetkitkatkita
evet
mrclean
evetarjantinkaçağı
hepiniz şerefsiz sürüsü olmuşsunuz iyi ki bir arkadaş dedik yardım istedikbunu unutmayacağım ama
haberiniz olsun
şimdi gidip kendime o pahalı...
gecesi bütün cebimi boşalacak kadar olan...
güzel bir beş yıldızlı otel bakayım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
masterpiece [sakuatsu]
Fanfiction"Gözkapakların bir resim fırçasının yumuşaklığına, bir ressam spatulasının sertliğine sahip." [ tam gaz devam ]