Byl večer. David s Mery se procházeli po chodníku a šli směrem k nonstopu, panovalo mezi nimi celkem ticho.
,,Takže..." začal najednou David a ona k němu okamžitě obrátila své pomněnkové oči. ,,Už jseš v pohodě? Všechno dobrý?"
,,Všechno dobrý, Daví," usmála se a on taky.
Tohle oslovení mu vždycky dokázalo zlepšit náladu a jinak tomu nebylo ani nyní. Mery na chvíli zvedla hlavu, aby se podívala na měsíc v úplňku, který jim zářil ve tmě nad hlavami a společně s lampami svítil na cestu. Vítr nefoukal, byla příjemná a teplá noc.
,,Ze začátku jsem měla teda trochu strach, jestli jsem to nepřehnala, protože jste mi všichni strašně chyběli, ale nakonec to stálo za to. Aspoň toho debila nevidim na každym rohu a tak," pokrčila rameny.
,,Tak to jsem rád, ty jsi mi...taky strašně chyběla," řekl a jí to vykouzlilo úsměv na tváři. Zrovna se ocitli před nonstopem, do kterého vešli a posadili se ke stolu. Mery si objednala pivo a David nealko.
,,Byl jsi někdy ve Švýcarsku?" Zeptala se ho, když jim přinesli pití. On jen zakroutil hlavou.
,,Nene. Jednou jsem tam měl jet na stáž, ale nakonec z toho sešlo." Napil se svého piva a Mery si povzdechla.
,,Aha no, to mě mrzí. Je tam fakt krásně, hlavně ty Alpy jsou boží, koukej." Usmívala se, když mu ukazovala fotky na mobilu.
,,Jé hele, kamzík!" Ukázal najednou prstem na místo, kde stálo nějaké zvíře kousek od stromu. Mery se na něj nechápavě podívala, ale pak si fotku přiblížila.
,,Kde? No jo, fakt tam je. Ani jsem si ho nevšimla, vidíš."
,,Máte to tam vážně pěkný."
,,Viď? Klidně bys tam mohl jet někdy se mnou, jestli chceš?"
,,Třeba, uvidíme," usmál se a ona kývla.Nakonec si hezky po tak dlouhé době popovídali. Když se dostali od nonstopu k domu Mery, uběhlo pár hodin.
,,Dneska to bylo hezký..." usmál se David.
,,To jo. Tady jsme se poprvý políbili, pamatuješ?" Zeptala se a rozhlédla se kolem, jako by něco nebo někoho hledala.
,,No jo vlastně. To už je doba..." řekl a i jemu se vybavila jejich první a krásná noc. Mery se kousla do rtu a opatrně se k němu přiblížila.
,,Daví, já...hodně jsem přemýšlela o životě, co od něj chci a tak. A pokaždý jsem došla k tomu názoru, že chci bejt s tebou. Byla jsem blbá, že jem si to neuvědomila dřív, nemuselo k tomuhle všemu dojít, ale možná právě to mi otevřelo oči." Jejich pohledy se setkaly, David tady postával a vstřebával její slova, která vždycky toužil slyšet.
,,Miluju tě." Usmála se na něj a pak se k němu naklonila.
Jejich rty se konečně setkaly. Chutnaly přesně tak, jak si Mery pamatovala a ztrácela se v těch polibcích stejně jako prvně. Cítila se doslova jako ve snu.
Líbali se tam skoro dvě krásné minuty, nikdy nebyl nikdo, jen oni dva tam stáli a vychutnávali si společnou chvíli.
Najednou ale David jejich kontakt přerušil a odtáhl se tak, aby jí viděl do očí.
ČTEŠ
Chci tě
FanfictionMery pracuje několik let na urgentu stejně jako David. Oba tam mají spoustu přátel a i oni dva si rozumí. Už to vypadá, že spolu začnou i chodit, ale to by nesměl na oddělení nastoupit nový doktor Aleš Nývlt, do kterého se Mery zamiluje. Stane se z...