,,Mamiii, vstávej, dneska mám narozky!! Tati, probuď se!!" velkým bytem skoro na konci Rubavy se rozléhal hlas devítileté tmavovlasé holčičky, která nadšeně pobíhala po ložnici svývch rodičů.
Už několik minut se je snažila probudit všelijakými způsoby, ale nic nefungovalo. Oba byli po včerejší šychtě v nemocnici dost unavení a nyní spali v posteli v objetí toho druhého.
Malá vyskočila k nim a lehce štípla Mery do tváře, ta najednou sykla bolestí a otevřela oči.
,,No konečně, už jsem myslela, že budete spát do oběda a z tý mojí oslavy nic nebude."
,,Májo, my jsme s tatínkem unavení a potřebujeme se trochu prospat. Jdi si zatim hrát do pokojíku," pohladila ji po tváři a ona si povzdechla.
,,Hrála jsem si už od rána, dávno mě to přestalo bavit."
,,Tak nám dej ještě aspoň půl hodinky a slibuju, že pak půjdeme vstávat a připravíme tu oslavu, jo?" usmála se Mery a sledovala svoji dcerku.
,,Ale mami..."
,,Májo, přece se tě nebudu doprošovat. Jsi velká holka, ne? Dneska je ti už devět, to přece něco znamená, ne?"
,,No tak jo, ale hoďte sebou," už se chystala slézt na podlahu, když vtom ji ještě Mery zastavila. ,,Pusu," ukázala si ukazováčkem na tvář a Mája zakoulela očima.
,,Mami, teď jsi říkala, že jsem velká holka."
,,Ty víš, jak jsem to myslela," začala se Mery smát, nakonec dosáhla svého a dívenka jí opravdu dala horkými rty malý polibek.
Hned na to se však ošila a vyběhla z ložnice rodičů ven, přitom hlasitě práskla dveřmi. Tak probudila Davida, který dosud ležel vedle Mery v klidu. Trhnul sebou a otevřel modré oči.
,,Co...co je?" vyděsil se a nadzvedl se lokty.
,,Ale nic, jenom Mája nás přišla probudit kvůli tý oslavě a při odchodu nezapomněla třísknout dveřma," zasmála se lehce.
,,To je mrška malá..." lehnul si zpátky a promnul si rukama obličej.
,,Po kom to asi má," nadhodila Mery a David hned pochopil, na co naráží.
,,Jako myslíš po mně, jo?"
,,No tak po mně to fakt mít nemůže."
,,Nějaká veselá po ránu, ne? Že tys už stihla sežrat vtipnou kaši?" podíval se na ni.
,,Můžeš bejt rád, že mám dobrou náladu."
,,Jakože bys ji měla hned zase špatnou?" zeptal se a ona pokrčila rameny.
,,Třeba."
,,To se opovaž."
,,Jinak co?" usmívala se a sledovala, jak se k ní naklání.
,,Jinak si to tady s tebou rozdám tak moc, že spadnou všechny tyhle fotky na zdi," zašeptal jí do ucha svůdně a dal jí malou pusu na tvář, která se zvrtla v líbání.
David sjel rukou k jejímu tričku a potom ji hladil po nahém břiše, náležitě si to užívala.
,,Měli bychom jít...Mája, ta oslava," připomněla mu mezi polibky.
,,Neříkala jsi náhodou, aby nám dala aspoň půl hodiny?"
,,No to jo, ale znáš děti."
,,Jo a hlavně naši Marušku...no bude muset počkat, až si maminka s tatínkem užijou svoji chvilku," zasmál se.
,,A co když nám sem zase vtrhne? Dneska to hrozí víc než kdy jindy."
David ji rychle políbil, pak vstal z postele a šel zamknout dveře.
,,Nehrozí, věr mi. Ledaže by sem nějak zvenku vlezla oknem, ale známe ji a sport, takžee..." zase k ní přešel a začal její rty zasypávat polibky.
,,Tak teda pojď, ty draku jeden," řekla svůdně a on na nic nečekal, rukou jí hned sundal tričko od pyžama a za chvíli bylo dole všechno jejich oblečení.Nakonec si Mery s Davidem užili krásné ráno, potom se všichni společně s Májou nasnídali. Dopoledne chystali oslavu a v odpoledních hodinách k nim začali přicházet lidé.
Dneska měli takovou rodinnou párty, takže nechyběl Roman, Jirka Bojan s Bíbou, přijela dokonce i Lucie s Matym a svým synkem.
Všichni si dnešní den moc užili a Mery si opět uvědomila, jak šťastná ve svém životě je.Konec
Tak a poslední část povídky je tady 💗. Jak jste správně pochopili, odehrává se o devět let později. Mery s Davidem mají holčičku, které dali jméno Marie a samozřejmě jsou i manželé. To jsem tam asi zapomněla zmínit, ale nevadí 😂❤
Děkuju všem za přečtení a za podporu, jsem moc ráda, že se vám povídka líbila ❤.
Na další makám, nebojte, jenže mám teprve jen asi 6 částí. Něco si předepíšu a pak budu opět vydávat. Pokusím se ji vydat do konce prázdnin, ovšem nic neslibuju. Ale vy si jistě počkáte, že? 😁💗
ČTEŠ
Chci tě
FanfictionMery pracuje několik let na urgentu stejně jako David. Oba tam mají spoustu přátel a i oni dva si rozumí. Už to vypadá, že spolu začnou i chodit, ale to by nesměl na oddělení nastoupit nový doktor Aleš Nývlt, do kterého se Mery zamiluje. Stane se z...