-Haide Izzy,este una din cele mai tari petreceri!te rog,spune Clary și face ochii de cățeluș și își împreunează mâinile în semn de rugăminte.Mă roagă de 15 minute să merg cu ea la petrecere,nu aș refuza,dar mâine avem școală și știm ambele că vom fi mangă.Iubesc petrecerile,dar doar în zilele de weekend.
-Clary,ți-am mai spus,mâine avem școală,încerc eu să o conving,dar în zadar,vrea să ajungă cu orice preț la petrecere.
-Îți promit că la 1 venim acasă.
-12,încerc să negociez eu.
În ochii ei apare o sclipire,tocmai am fost deacord să merg la petrecere.
Începe să țopăiei prin cameră,încerc să o opresc,dar în zadar,e prea fericită.-La 12 ne întoarcem,îi aduc aminte eu,după ce se oprește din țopăit.
-Bine,mamă.Eu merg să fac un duș,iar tu îmbracăte în ceva frumos,poate o rochie?
Îmi plac rochiile,dar mă simt mult mai comod într-o pereche de pantaloni.Ultima oară când am purtat o rochie a fost la aniversarea mătușei Ella,deci nu voi îmbrăca o rochie pentru o petrecere.
-Știi că asta nu se va întâmpla,îi răspund în cele din urmă.
-A meritat să încerc,îmi strigă Clary din baie.
Îmi schimb pijamalele,cu care obișnuiesc să umblu când sunt acasă,pe o pereche de pantaloni negri mulați,rupți în câteva locuri pe coapse și în genunchi,iar în partea de sus aleg un maiou gri,scurt.
Îmi las părul negru pe spate,totuși știu că mai târziu la petrecere o să-l prind într-o coadă.
Îmi dau doar genele cu rimel și buzele cu un ruj cât mai natural.Nu-mi place să mă dichisesc,nu mă duc la petrecere să atrag priviri,mă duc să mă distrez.Am văzut de prea multe fete cu machiajul împrăștiat pe față la petreceri,din cauza căldurii ce o emană corpurile lor când dansează sau când se sărută,să zicem prea intensiv.-Ești gata?vocea Clarei mă trezește din gândurile mele,mă întorc spre ea și o găsesc la un metru de mine,într-o rochie roșie mulată,care îi ajunge cu o palmă mai sus de genunchi,părul blond îi este aranjat în bucle,ce se varsă frumos pe spatele și pieptul ei,are un machiaj simplu,aproape ca al meu,doar că are buzele roșii aprins,e un fel de Cheryl Blossom,doar că varianta blondă.
-Da,sunt gata.Mă pornesc să îmi iau jacheta de piele și casca de la motocicletă,dar Clary mă oprește.
-O să ne ducă Jo,cu mașina.
Știu că îi e teamă să meargă cu motocicleta,dar când Jo nu e prin preajmă,e nevoită să meargă cu mine.
-Ok,cum zici tu,spun eu și râd.
-Nu râde de mine,îmi trage un cot ușor în mână și începe să râdă și ea.
***
Grădina lui V. e plină de oameni,majoritatea sunt de la colegiu,unii deja sunt beți și petrecerea abia a început.Casa la sigur e mult mai plină.Ne îndreptăm încolo și aerul fierbinte ne lovește în față când intrăm,încăperea e învăluită de muzica tare ce răsună,corpuri care se mișcă pe ritm de dans.Mirosul de fum de țigară și alcool aproape că mă doboară.
-Jo eu merg în bucătărie să-mi iau ceva de băut,voi vreți ceva?Clary îl ține de mână pe Jo și-l tot trage înspre ringul de dans improvizat.
-Da,ne găsești pe aici,spune el și se lasă tras de Clary în mulțime.
Ăștia doi sunt prietenii mei cei mai buni,Jo e prietenul meu din copilărie și vecinul meu,cu Clary m-am cunoscut în clasa a 8,la liceu,s-a mutat din alt stat și ne-am împrietenit din primele zile.Ea și Jo sunt împreună cam de jumate de an,ambii erau îndrăgostiți peste cap unul de altul,dar le era frică să-și dezvăluie sentimentele.Acum sunt de nedespărțit,iar eu sunt mai mult decât fericită pentru ei.
CITEȘTI
Două Inimi Frânte
RomanceIsabelle este o femeie în toată firea, a suferit mult, la o vârstă de doar 21 de ani a trecut prin prea multe.Trădarea și durerea i-au înnegrit inima. Încearcă să iubească, uitând de trecut și încercând să aibă din nou încredere în oameni. Dar viața...