uno

504 77 40
                                    

Bölüm Şarkısı:
Cem Adrian - Aylin Aslım☟︎︎︎
Herkes Gider Mi?

𓂻_ _ _ _ _𓂻

1| sade ve dağınık, siyah ama renksiz

"Lütfen Jack, benim için bir şeyler yapmak istiyorsanız, benim yerime de eğlenin, tamam mı? Ve şey, oradan bana bol bol fotoğraf atın." Jackson ve Mark bilgisayarımın ekranından somurtarak bana bakarken çoktan valizimi yerleştirmeyi bitirmiş, yatağıma oturmuş ve önüme çektiğim tekerlekli ilaç masasındaki ilaçlarımı düzenlemekle uğraşıyordum.

Sabah içilecekleri dizmeyi bitirdiğimde memnuniyetle gülümsedim.

"Yine de bizimle gelsen daha eğlenceli olmaz mıydı? Her neyse, sana bir sürü hediye getireceğim." Mark çocuksu bir tavırla konuştuğunda kaşları çatıktı. Kıkırdayıp öğlen tok karna aldığım iğneleri desenli teneke kutuma güzelce sıraladım.

"Pekala, öyleyse bana oradan İtalya'yı anımsatan bir sürü poster, magnet getirin." Bakışlarım nihayet ilaçlardan ekrana döndüğünde Jackson'ın kolunu Mark'ın omuzuna atıp genişleyen gülümsemesine baktım bir süre. Güzel bir çifttiler. Onlar aşka olan inancımı doğrulayan en yakın arkadaşlarımdı.

"Tüm tatil boyunca gözümün gördüğü her posteri ve magneti toplayacağım bebek." dedi Jackson. "Fakat şimdi kapatmalıyız yoksa Hoseok Hyung ve Yugyeom hala hazırlanmadığımızı görürlerse bizi kesinlikle pataklarlar.

Mark ve ben bu sözler üzerine kıkırdarken hafifçe bilgisayarıma eğilip el salladım. "Onları da kocaman öp benim yerime Mark. Hepinizi çok seviyorum."

"Baş üstüne Jiminie. Seni seviyoruz. Biliyorsun."

"Biliyorum," dedim gözlerim dolmaya başlarken. "İyi eğlenceler."

Görüntülü konuşma sona erdiğinde birkaç saniye öylece baktım ana ekranıma. Arka planda bu şebeklerle çektiğimiz, kahkahalarla güldüğümüz bir fotoğraf vardı ve masaüstünde yalnızca iki klasör vardı.

YouTube.

Pink Park.

İlk klasörde kanalıma yüklediğim videolarımın birer kopyaları dururken ikinci klasör, nadiren girdiğim canımı acıtan bir klasördü.

Seokjin Hyung'un benim yerime ölmeden önce yapılacaklar listemdeki maddeleri gerçekleştirirken çektiği videoları bulunuyordu.

Buna gerçekleştirdiği son maddem, dağ tırmanışı yaparken çektiği video da dahildi.

Feci bir şekilde ayağının kayması ve tutunacak bir yer bulamayışı, ellerinin gökyüzüne doğru yükselişi, ve kilometrelerce yükseklikten yere çakılışının an ve an kayıtlı olduğu video... 

Gözlerimi zor da olsa klasörden çekip bilgisayarı kapattığımda akşam kullandığım ilaçları da kendime göre düzenleyip tekerlekli ilaç masasını yatağımın ayak ucuna bakan duvara yasladım.

Kapı çalınıp "gir" diyen sesim duyulduğunda, Namjoon Hyung gamzeleriyle birlikte sahte bir kızgınlıkla odama giriş yaptı.

Namjoon Hyung, abimin sevgilisiydi. Abim beni hastanede beklerken tanışmışlardı ve büyük bir aşk yaşamışlardı. Abim öldükten sonra Namjoon Hyung hastaneden ayrılmış ve uzun bir süre hayattan kopmuştu.

five feet apartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin