tres

300 59 21
                                    

Bölüm Şarkısı:

Lost Frequencies - Mathieu Koss☟︎︎︎
Don't Leave Me Now

𓂻_ _ _ _ _𓂻

3| ama beni etkilemen o kadar da kolay olmazdı

Ertesi gün uyandığımda boynum felaket derecede ağrıyordu. Sızlanarak yatakta doğruldum ve hemen yanıbaşımdaki komodinin üstünde duran su şişeme uzandım.

Ufak bir yudum aldıktan sonra şişeyi geri bırakmadan yataktan kalktım ve hemen karşı duvarda duran ilaç masama ilerledim. Sabah almam gereken iki küçük ve bir büyük hapı ağzıma teker teker yolladıktan ve fazlaca su içtikten sonra banyoya girip kısa bir duş aldım.

Biraz daha rahatlamış hissediyorken alarmım çaldı ve saat 10'daki Pulmoner Rehabilitasyon tedavim için hazırlanmaya başladım.

Paçaları katlı duran açık renk bir kot ve hardal sarısı kazağımı üstüme geçirdim. Saçlarımla çok fazla uğraşmadım çünkü yeni duştan çıktığım için tatlı bir dalgaya ve yumuşaklığa sahiptiler zaten. Nazal Kanülümün çantasını omuzuma takıp birkaç dakika aynadaki yansımama baktım.

Her şey olması gerektiği gibiydi...
Tedavi için hazırdım.

Odamdan çıkıp koridorun sonundaki mavi kapının önünde durdum. Birkaç kere hızla tıkladım kapıyı. Açan olmadı. Ard arda kapıyı tıklatmaya devam ettim. Hala uyuyor olamazdı, hayır gerçekten!!

"Yoongi, uyanman gerekiyor." Hala ses yok. Bu kez telaşlanmaya başladığımı hissetmiştim.

"Yoongi beni duyuyor musun?" Baygınlık geçirmiş olabilir miydi? Daha kötüsü? Kriz? Solunumu durmuş olabilir miydi?

Gözlerim iyice irileşip kapıdan birkaç adım gerilediğimde çağırıp yardım isteyebileceğim hemşirelere bakındım. Yalnızca birkaç saniye sonra da kapı aralandı. Nefesimi tutup mavi kapıya döndüğümdeyse, uykudan yeni kalktığı belli olan siyah ve dağınık saçlı, gözlerini yüzüne vuran ışıktan dolayı kısmış pijamalı bir Yoongi'yle karşılaştım.

Onu parçalamak istiyordum. Her bir saç telini teker teker yolup münasip bir taraflarına tık-

"Noluyor sabah sabah?" Gözlerimi devirdim.

"Tedavi programına bakmadın mı Yoongi? Pulmoner rehabilitasyon için ikinci kata inmeliyiz. Neden işlerin yolunda gitmesi için bana yardımcı olmuyorsun? Dün gece anlaştık sanıyordum!!"

Poposunu kaşıdı. "Gelirim beş dakikaya." Kapıyı kapatmaya yeltendiğinde onu durdurdum. "Odadan çık, yalnızca birkaç dakika sürecek."

"Ne?"

"Haplarını düzenlemeliyim. Odadan çık."

Hiçbir şey demeden dediğimi yaptı. Benden yeterince uzak durmaya dikkat ederek odasından çıktı ve duvara yaslandı.

Derin bir nefes alarak içeriye girdim. Odası normalde olması gerekene göre biraz daha sıcaktı. Dağınık yatağını es geçerek ilaç masasına ilerledim. Karmakarışık duran hapları, alması gereken zamanlara göre düzenledim.

Üstü kağıt ve kalemlerle dolu masasında bulduğum renkli ve yapışkanlı postitlere notlar düşerek dikkat etmesi ve alması gereken zamanları yazıp ilaç kutularının üstlerine yapıştırdım.

İşim bittiğinde geri çekildim ve birkaç saniye gururla eserime baktım. Daha sonra Yoongi'nin hazırlanmasına vakit vermek üzere odadan çıktım.

five feet apartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin