Bir sürü kişi okuma listesine ekliyor ve bu beni o kadar mutlu ediyor ki çok teşekkürler 🤍.
~☀︎︎~Irmak ve Aylin kavganın ortasına dalmak zorunda kalmıştı ama benim kavgaya dahil olmak gibi bir niyetim yoktu. Tribünlere oturmuş karmaşayı izliyordum. Çekirdek de olsa fena olmazdı. Biz kantinden çıkarken Egemenler de gelmişti ama Ata tabii ki ortalıkta yoktu. Kavga umrunda değildi, ben olsam benim de olmazdı. Olmamıştı da zaten.
Yanımda bir hareketlilik hissettiğimde bakışlarımı yan tarafıma çevirdim. Ata elinde kraker paketiyle yanıma oturmuştu.
"Kantinde çekirdek yoktu." dedikten sonra omuz silkerek paketi bana uzattı. Ben de konuşmadan paketten bir kraker aldıktan sonra kavgayı izlemeye döndüm. İkimiz de konuşmuyorduk. Ama ben bu sessizliğe tabii ki dayanamadım.
"Kavga eden senin sevgilin değil mi, nasıl bu kadar rahatsın? Bu kızlar yer o narin sarışını." kıkırdadığını duydum.
"Eski sevgililerim uzun süredir umrumda değil ki iyi pataklanmış zaten." bunu söylerken kafasıyla İlkim' i gösteriyordu.
Tam İlkim' e gülerken Aylin' in arkasından gelen bir kız kafasına yerde bulduğu bir raketi geçirdi. Çabuk sinirlenen bir insan mıydım? Evet. Aylin' in yere düşmesiyle ayaklanmam bir oldu.
"Dur." anlaşılan Ata da fark etmişti ve şuan beni durdurmak için kolumu tutuyordu. Nazikçe kolumu çekerek tribünlerden sahaya atladım.
Daha önce fiziksel kavgaya girmiş miydim? Evet ama şuan ne yapsam bilmiyordum. Aklıma gelen ani ve delice bir fikirle Aylin' in kafasına raket geçiren kızın omzunu dürttüm çünkü arkası dönüktü.
"Ne var?" bana doğru döndüğünde yavaşça gülümsedim. Sonra aniden kafamı kızın kafasına geçirdim.
Kız çığlık atarak yere düşmüştü ama benim de canım acımıştı. Burnum sızlıyordu ve kesinlikle fazla film izliyordum. Kafa atmak nedir ya?
Elim burnuma giderken Egemen' in Aylin'in yanında olduğunu Caner' in ise Irmak' ı birisinin sırtından çekmeye alıştığını gördüm.
"Sen ne yaptın biraz önce!" arkamdan gelen sesle arkamı dönünce karşımda bir çocuğu gördüm.
"Buyur?" anlamaz bir ifadeyle ona bakarken o üzerime yürümeye başladı.
"Kafa attığın kız benim sevgilim." kaşlarımı kaldırarak ona bakmayı sürdürdüm.
"Ee?" hızlıca kolumdan yakaladığında bir anda diğer kolu tersine çevrildi ve çocuk çığlık attı. Ata arkasından gözüktü.
"Bir dakika." diyerek Ata'ya bir şey yapmamasını söyledim. Çocuğun yüzüne bir yumruk geçirdim. Bu seferde elim acımıştı ama hala yumruk atmak çok eğlenceliydi.
Ata'nın da bırakmasıyla çocuk acı içinde yere düştü.
"İzninle." çocuğun koluna ayağımla vurduktan sonra spor salonunun çıkışına yürümeye başladım.
Salondan çıkar çıkmaz banklarda oturan Aylin, Egemen, Irmak ve onların başında bekleyen Caner ve Doğuş'u gördük.
"Kız resmen kafamı patlattı!" Aylin Egemen'in yardımıyla kafasına buz tutarken bana açıklama yapıyordu.
"Gördüm, ben de onunkini patlattım."
"İşte benim sarışınım, haşin kızım benim." Irmak bana boş gaz verirken diğerleri de gülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece'nin Güneş'i | Texting
Jugendliteratur@M... : Gece @A...E... : Adın Gece? 26.09.2020: #Sosyalmedya 9. İnstagram: Poinebooks 25.07.2020 (bırakmazsam diye başlangıç tarihi)