1

2.1K 60 2
                                    

Otec musel odísť niekam do Afriky za prácou...zasa...lenže ,keďže je mama mŕtva nemal má kto "strážiť"ako by povedal otec. a tak ma poslal na 2 mesiace bývať k Moormeierovcom vlastne...spýtal sa či by som tam mohla dočasne na 2 mesiace ostať ,keďže sa s otcom dlhoročne Moormeierovci poznajú neprehováral ich dlho .

Keď som vošla do ich obrovského a luxusného domu ,zamrazilo ma. Obzrela som a hneď ku mne pribehla pani Moormeierova ,,vitaj , slniečko." Usmiala sa a ja som jej ten láskavý úsmev musela oplatiť. ,,Payton! Poď Sam ukázať dom..." Usmiala sa na mňa a o pár sekúnd už na schodoch z druhého poschodia stál jeden z najkrajších chalanov našej školy...Payton.

pani Moormeierova sa odobrala do kuchyne chystať večeru a Payton zišiel dolu ku mne ,nespúštala som z neho oči ,predsa len to asi nebolo najslusnejšie . Z jeho tváre som nevedela nič vyčítať ,mal ju chladnú a bez emócií .

,,Neslintaj "zavelil s miernym úškrnom keď podišiel ku mne. No ja som len na neho nechápavo pozerala ,,jediné nad čím by som v tomto dome mala slintať by bola večera tvojej mamy"prevrátila som očami . Seklo mu to, ako vždy ...mal na sebe červenú mikinu a sivé tepláky. Skúmal má svojimi orieškovymi očami...boli tak krásne že by sa v nich dalo topiť hodiny a aj tak by to nepomohlo .

,,Chodíš k nám na školu"prehodil ...a vykročil hore k druhému poschodiu . Neverila som vlastným ušiam a vlastne som sa potichu zasmiala , ako to že Payton Moormeier ....kráľ školy vie kto je Sam Rivefroodová a že je z ''jeho'' školy.
Otočil sa na mňa a nechapavym pohľadom na skúmal
....
Priam ma nim prepaloval.
Keď mi ukázal celý byt zaviedol ma do mojej izby kde som si odložila veci....mali to obrovské a tá moja izba bola....no bola krásna . Pohľadom som mu poďakovala a on sa len zvrtol na päte a odišiel. Začala som si vybalovať veci ...

***
Pani Moormeierová nás zavolala na večeru ...posadali sme si a ona si neodpustila otázky na moju osobu. ,,tak Sam ,páči sa ti u nás ?" Bez váhania ani iných otáľaní som odpovedala. ,,áno...je to tu krásne." Po chvíli som si všimla Paytonov úškrn . No keď som už už išla niečo povedať pani Moormeierova ma predbehla .

,,Zajtra tu celý deň nebudem áno? Vrátim sa okolo 10 v noci a ráno zasa odchádzam.17 roční už sa o seba dúfam postarajú."zazrela som na Paytona ten len kývol. ,,Jedlo bolo výborné pani Moormeierová "usmiala som sa.

***
Keď som sa zobudila na to že má na líci šteklí slnečný lúč vstala som .vyšla som z izby a namierila si to do kúpeľne . Keď som odtiaľ už vyšla s nedokonalym drdolom ,namalovaným ksichtom a umytými zubami išla som sa prezliecť. Dala som si jednoduché tieľko červenej farby a čierne kraťase.

Vyšla som z izby a započula mľaskanie vo vedľajšej izbe ...v Paytonovej izbe . Fuj....oblizuje sa tam s nejakým dievčaťom.zišla som dolu a sadla si na gauč ,začala som niečo hľadať na telefóne . O pár minút na to vyšiel Payton aj s dievčaťom von. Hneď ako ma dievča zbadalo ,sa Paytonovi na líci objavila otlačená ruka.

***

Vzala som mrazený hrášok a povedala mu nech si sadne . Tak aj spravil. Ľadový hrášok som mu priložila na líce no on len odvrkol. ,,Nemáš čo robiť? mohol som to spraviť sám " a máme ho tu ...Payton Moormeier v plnej jeho kráse. Prevrátila som očami vstala a hrášok hodila po ňom. ,,tak si to teda ochlaď sám ." V hlave mi lietali všetky možné nadávky.

Zavrela som sa v izbe a vzala si počítač z cestovnej tašky . Pustila som si film a sledovala ho no po hodine som zaspala

Payton's pov

Išiel som sa ospravedlniť Sam no keď som vošiel spala ...bola....zlatá. znova som zavrel dvere a odložil ospravedlnenie na neskôr

Bol som si zacvičiť a naplánoval som párty...už aj rozposlal pozvánky ,skoro polovica školy príde do nášho domu. 




DÚFAM ŽE SA VÁM PRVÁ ČASŤ PÁČILA . ŠLUBUJEM ŽE ĎALŠIA BUDE VIAC POPÍSANÁ ❤️ BUDEM RADA AK MI HODÍTE VOTE A KOMENTÁR AKO SA VAM PRVÁ ČASŤ PÁČILA 🌼❤️

nič to neznamenaloWhere stories live. Discover now