دوای ئەو ڕۆژە مەرت و هەرزاڵ هەموو ڕۆژێک بەیەکەوە بوون تا درەنگانی شەو ڕۆژێک مەرت هەرزاڵی بردە ڕێستۆرانتێک بە ڕێکەوت سیرای ئامۆزای لەوێ مەرت و هەرزاڵی بینی زۆر پێی تێکچوو بە چاوێکی پڕ ئیرەیە وە سەریری دەکردوو مۆبایلەکەی دەرهێنا وێنەیانی گرتوو بۆ باوکی مەرتی ناردوو دواتر هەستا چووە مێزەکەی ئەوان کە مەرتی بینی دەستی لە ناو دەستی هەرزاڵە زۆر پێی تێکچوو چوو ، مەرت: بەخێربێ سیرای گیان خۆ ناتەوێ ئێره بکەیتە شوێنی شەڕی کچان سیرای: نا مەرت گیان تەنها هاتووم بیرۆزبایتان لێبکەم مەرت گیان چیە دیارە ئەم جارە لەگەڵ مامۆستای هۆڵەکە لە ژوواندای بۆچی پێم سەیر بێت خۆ تۆ لەگەڵ هەموو کارمەندە کچەکان هەر هاوڕێیەتیت خۆش بووە بەڵام هەرگیز بە خەیاڵم نەدەهات لەگەڵ مامۆستا هەرزاڵ ژووان ببەستیت ئەوەی منی فڕێدایە نێو حەوزەکە، مەرت: سیرای تکایە خۆ وتم ئێرە شوێنی ئەوە نیە ، سیرای بە چاوێکی پڕ فرمێسکەوە دانیشت لەسەر کورسیەکە وتی: بۆ خۆ درۆ نیە وایە باشە مەرت پێم بڵێ کێ ئەو ڕۆژە سوکایەتی بە من کرد لە هۆڵەکە لەبەرچاوی هەموو هاوڕێکانم ها بڵێ هەرزاڵ: بەڵام خۆت ئەوەت ویست سیرای توڕە بوو هاواری کرد تۆ لە شوێنی خۆت قسە مەکە، ها مەرت ئەم کچە نەبوو کەچی تۆش هەر لایەنی ئەوت دەگرتوو منت هیچ بە خەیاڵ نەهاتوو ڕۆشتی و پێدەکەنیت . باشە مەرت تۆ بۆ چی لەسەر ئەم کچە بەو شێوەیە منت چەند جار شکاند تۆ بەم کارەت ئازارم دەدەیت سیرای هاواری بەسەر مەرتە دەکردوو دەیگوت: مەرت تۆ بۆ چی لێم تێناگەی بۆ هەرجاری لەگەڵ کچێکی ها من تۆم خۆشدەوێت مەرت دەمەوێ تەنها لەگەڵ من بی بۆ من بی . هەرزاڵ کە ئەمەی بیست پێی سەیر بوو هەرزاڵ: چی مەرت توڕەبوو هەستا لەسەر کورسیەکەی هاواری کردوو وتی: ئێ کچم تۆ بۆ لەمن تێناگەی من تۆم خۆشناوێت باشە خۆی ڕێز لەو خۆشەویستیەت ئەگرم کە بۆ منت هەیە بەڵام من تۆم ناوێت من عاشقی کەسێکی ترم ئیتر تێبگە . سیرای: چی تۆ باسی چی دەکەی یەنی مەرت سارجوون هەر بەڕاستی عاشق بووە خۆ تۆ گاڵتەم لەگەڵ ناکەیت ها . مەرت: باشە بۆ گاڵتە بکەم مەرت دەستی هەرزاڵی گرتوو سەیرکە ئەمەش ئەو کچەیە کە دڵی منی بردووە مەرت دەستی هەرزاڵی ڕاکێشاو دەی هەرزاڵ ئێمە دەڕۆین. سیرای بەو دیمەنە زۆرشۆک بوو چاوی پڕ فرمێسک بوو لەبەر خۆیەوە دەیگوت ئەمە نابێت ناکرێ مەرت عاشقی ئەو گەمژەیە بێت ناکرێ سیرای وەک شێتی لێ هات خەریک بوو ببورێتەوە، مەرت دەستی هەرزاڵی گرتوو هاتە دەرەوە بەشێوەیەک نەیدەویست هەرگیز دەستی هەرزاڵ بەرداته هەرزاڵی بردە کەنار دەریا هەرزاڵ: مەرت بۆستە ئەوە تۆ چی دەکەیت دەستم بەر نادەیت ، مەرت دەستی بەرداو باوەشێکی تووندی بە هەرزاڵ کردوو وتی: تکایە مەڵێ دەستم بردە 🤝 بە گرتنی دەستت بەهێز دەبم دڵ خۆش دەبم زیاتر عاشقت دەبم 🙊💞 هەرزاڵیش باوەش لێداو وتی: دەکرێ بتوانم دەستت بردەم دڵنیابە هەرگیز وازت لێناهێنم هەرگیز 🙈❤ مەرت: پێکەنی ماچی هەرزاڵی کردوو وتی: هەرزاڵ بڕوا بکە من هەرگیز ئەم هەستە کە بۆ تۆ هەمە بۆ هیچ کەسێکی تر نەم بوو زۆرم خۆشدەوێیت 🥺❤ ڕاستە من پێشتر زۆر لەگەڵ کچان دەبووم و کاتم بەسەر دەبرد بەڵام ئەوە پێش ئەوە بوو کە تۆ بناسم و عاشقت بم 😍 بەڵام ئێستا من عاشق بووم چاوم لە تۆ زیاتر کەسی تر نابینێ 🙈😍 هەرزاڵ: دەزانی تۆ زۆر شیرینی ئەم قسە ڕۆمانسیانە لە کوێ دێنی ها🤔 ئەها بابیرم نەچێ باش شارەزای تۆ خوا دەزانێ بۆ چەند کچی ترت کردووە ها مەرت :پێکەنی و نا بەو شێوەیە نیە بڕوابکە ئەمانە تەنها بۆ تۆ کراون با بڵێم تۆ بەشەنسی . هەرزاڵ : یەنی من بەشەنسم ئەها باشە بابزانین خۆی بەڕاستم نەبوو گاڵتەم کرد 😄 مەرت: بەخوا بڵێم چی گاڵتەکانیشت خۆشن 😅😆 هەرزاڵ و مەرت پێکەنین هەرزاڵ: مەرت شتێک سیرای هەر بەڕاستی تۆی خۆشدەوێ دەزانی ؟ مەرت: وادەڵێت بەڵام ئیتر خۆی دەزانێ من هیچ کات هەستم بۆی نەبووە خۆ بڕوادەکەیت ، هەرزاڵ: نا مەبەستم ئەوە نیە بەڵام دیاربوو زۆری خۆش ئەوێیت مەرت ، مەرت: ئێ بڵێم چی بەڵام لە مەیا خەتای باوکم و مام بوو چونکە لە ناو خۆیان بڕیاری ئەوەیان دابوو کە من سیرای هاوسەرگیری بکەین. هەرزاڵ: ئێ تۆ چیت وت ؟ مەرت: ئێ گیانەکەم چی بڵێم وتم من هاوسەری خۆم خۆم هەڵیدەبژێرم ، بەس هەرزاڵ . هەرزاڵ: بەڵێ مەرت شتێک دەڵێی . مەرت: ئەڵێم دەبێ بە خێزانەکەم بڵێم کە ئێمە یەکمان خۆشدەوێت 💞 هەرزاڵ: باشە بەڵام من لە کاردانەوەی باوکت دەترسم مەرت سەیری هەرزاڵی کردوو پێکەنی هەرزاڵ: بەچی پێدەکەنی؟😄😊 مەرت: بە تۆ پێدەکەنم باشە تۆ گاڵتەم لەگەڵ دەکەی مەرت دەستی هەرزاڵی ماچ کرد وتی: باشە ئەو کچە بەهێزو چاونەترسە لە کوێیه کە من عاشقیم ها هەرزاڵ بزەی کردوو مەرت دەی گیانەکەم ئێستا دەبێ بڕۆین مەرت دەستی هەرزاڵی گرتوو چوونە نێو ئۆتۆمبێلەکەی مەرت هەرزاڵ: باشە ئەم جارەیان بە تەمای چیت؟ مەرت هەرزاڵی بردە ماڵی خۆیان دەرگای کردووە دەی گەیشتین . هەرزاڵ زۆر دەترسا مەرت دەستی هەرزاڵی گرتوو بردیە ژوورەوە چوونە لای باوکی کە بینی مامی و سیرایی ئامۆزای لەوێن هەموو خێزانەکەی لە ژوورەوە دانیشت بوون مەرت باوکی بە گرژی بانگی مەرتی کرد و وتی: مەرت ئەوە ڕاستە کە بیستوومە 😠 مەرت: لەبەر چاوی هەموو خێزانەکەی خۆ دەیبینی باوکە گیان تۆ وتت دەمەوێ هاوسەرگیری بکەیت منیش وتم دەبێ هاوسەرگیری لەگەڵ کچێک بکەم عاشقی یەکتر بین ئەم خاتوون هەرزاڵ بوکی داهاتووت مەرت بەشێوەیەکی جوان مامەڵەی لەگەڵ باوکی کرد بەڵام باوکی لە مەرت نزیک بوویەوە زلەیەکی لە مەرت دا باوکی هاواری بەسەر مەرتە کردوو وتی: من دەموویست لەگەڵ سیرای ئامۆزات هاوسەرگیری بکەیت نەک لەگەڵ کەسێکی تر . مەرت: بە چاوی پڕ فرمێسک بوو سەیری باوکی کردوو بزەی دەکردوو هەرزاڵ: مەرت گیان تۆ باشی گیانەکەم مەرت: باشم هەرزاڵ گیان هەرزاڵ: بابڕۆینە دەرەوە مەرت؟ مەرت: ئێستا دەڕۆین بەڵام پێش ئەوەی بڕۆین دەبێ بە هەمووتان بڵێم مەرت هاواری کردوو وتی: من هەرزاڵم خۆشدەوێت هەر لەگەڵ ئەویش هاوسەرگیری دەکەم تێدەگەن نەک ئێوە بەڵکو هەموو دونیاش ناتوانێ نکۆڵی ئەم هاوسەرگیریە بکات🙊😯 مەرت دەستی هەرزاڵی گرتوو چوونەدەرەوە سەر ئۆتۆمبێلەکە کەوتن ڕۆشتن .
خوێنەرانی📖😍 خۆشەویست نزیکم لەکۆتایی چیرۆکەکەم بۆیە ئێوەش بەردەوام بن لە💜 کۆمێت و لایکەکانتان👍👍
lagal rezm botan:Delan omed 🌼ٓٓ٭٭٭٭٭٭✫٭٭٭٭٭٭✫٭٭٭٭٭٭٭٭✫٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭+٭٭٭٭
BINABASA MO ANG
خۆشەویستی شاراوە
Actionباسی کچێک دەکات کە هیچ کات وەک کچ ڕەفتاری نەکردووە وەک کچ ماکیاژوجلی ڕەنگاوڕەنگی لەبەر نەکردووە زۆر سادە ٫بگرە زۆر کات وەک کوڕێک دەردەکەوێت کاردەکات ، امەش هۆکاری هەیە