bir

54 3 19
                                    


Saatlerdir gözlerimin himayesinde olan deniz durmadan köpürmeye devam ediyordu. Belime kadar uzanan saçlarımın uçup yüzüme gelmesine sebep olan rüzgar bir yandan sövmeme bir yandan da bu görsel şöleni sunduğu için teşekkür etmeme sebep oluyordu. Sağ yanağımı omzuma yaslayarak derin bir nefes daha çektim içime. Denizin başlarda rahatsız eden kokusu burnumun direğini sızlatsa da bunu önemsemedim ve yarım saattir dinlediğim müziklerden bir güzeline daha kulak verdim.

Herkes başka bir şeyden kaçırmış kendini
Bazen yaşlı gözlerle
Kabullenmiş gerçekleri
Bazen memnun gibi...

Kulağımda kulaklık olmadığı sürece kendi sesimi beğenmezdim aslında. Yalnız olduğuma ve kulaklığıma güvenerek şarkıyı mırıldanmaya devam ettim.

Küçükken çok inanmıştım
Eğer çok istersen, her şey mümkün
İnanmak zor değil
Hikayem senle başlardı
Senle devam etsin

Beni sen inandır.

Şarkı bitene kadar bu böyle devam etti. Diğer şarkıya geçmeden önce kulaklığımın kablosuna uzandım ve rüzgar sebebiyle dolanmış saçlarımdan ayırarak düğmeye bastım. Oturduğum kayadan kalkıp çantamı sırtıma geçirdiğim sırada telefonumdan bildirim geldiğine dair bir ses yükseldi.

05** *** ** ** : Benim hikayem de seninle başladı.

Ardından bir bildirim daha...

05** *** ** **: Seninle devam etsin istiyorum.

Ve bir daha..

05** *** ** **: Eğer çok istersem, mümkün mü dersin?

Beni Sen İnandır | texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin