dört

24 3 12
                                    

? : Dün biraz bencilce davrandım

? : Hiç tanımadığın biri bir anda böyle şeyler yazınca afallamış olmalısın

? : En azından konuşsan? Sen bana görüldü atınca suç işlemiş gibi hissediyorum

Dün okuduğum satırlardan sonra bir süre ekranla bakışmış sonra da hemen eve gelmiştim. Cevap verecek cesareti bulamadığım için mi yoksa verecek bir cevabım olmadığı için mi bilmiyorum, uyuyana kadar telefonu elime almamış ve başka şeylerle ilgilenerek uyuyakalmıştım. Ki bunun sebebi bir sapık olduğunu düşünmem de olabilirdi. Fakat kendimce kaçışım gözlerimi aralamamı sağlayan bildirim sesiyle son bulmuştu.

Okuduklarım ardından bunları yazan kişiye hak verdim. Tam olarak afallamış durumdaydım. Kim bir anda böyle mesajlar almayı bekler ki zaten? Bu çocuk her kimse onu merak etmediğimi söylersem yalan olur. Evet daha önce çıkma teklifi aldığım çok oldu ya da instagramın DM bölümüne gelen ucu olmayan aptal mesajlarla yüzleşmiştim. Fakat dibime kadar gelip dinlediğim müzikten alıntı yaparak bana böyle şeyler yazması merakımı katlıyordu.

Bu yüzden onunla konuşabilirdim, sanırım. İstediğim için değil sadece merak ettiğim için. Evet evet, meraktan.

Eminim öyledir.

Dila : Günaydın

Yaptığımdan vazgeçmemek için telefonu yatağa bıraktım ve yüzümü yıkayıp şortlu pijamalarımla mutfağa yöneldim. Annem çoktan işe gitmiş ve kahvaltımı masaya bırakmış olmalıydı. Yumurta yapmadığını umarak tezgahtaki tepsiye yöneldim ama tabi ki yumurta yapmıştı. Bir de gülen surat yaparak süslemişti ve ben tabakta annemin yemezsen görüşeceğiz bakışını hissettim. Yine de yumurtayı daha sonra dışarıdaki hayvanlar için ayırdığım kaba götürmek üzere ayırdım ve tekrar odama yöneldim. Yemekleri mutfak yerine odamda yemek niye daha cazip geliyor bilmiyorum. Yatağımdan ayrılmak istemiyordum.

? : GÜNAYDIIN

? : Şuan çok mutluyum

Dila : Sana şans falan vermedim

Dila : Hiç tanımadığım birine böyle bir şans vermem

? : Benimle konuştukça bana alışacaksın

? : O zaman bu şans işini tekrar konuşuruz :)

Dila : Seni tanımadığımı söyledin

Dila : En azından ismini söylemelisin

? : Ben biraz daha gizemli takılacağım

? : Beni tanımıyorsun evet, ama ortak arkadaşımız var ve bu riske giremem

Dila : Kim?

? : Sence söyler miyim :)

Dila : Nasıl bir belaya bulaştım acaba ya

? : Merak etme yakışıklı bir belayım

Dila : O zaman bir fotoğrafa hayır demezsin

-görüldü

-yazıyor..

? : Yemedim <3

Harika. Bir tek sinir bozucu sapığım eksikti. Kim olduğunu söylemezse nasıl konuşmamı bekliyordu ki bu çocuk? Sinirle elimdeki tepsiyi mutfağa götürdüm. Tezgaha sertçe bırakırken bir yandan da kendi kendime sakin olmamı söylüyordum. Hiç tanımadığım biri beni bu kadar sinir edemezdi. İstediği gibi davranabilir umrumda değil, olmamalı.

Tekrar odama döndüğümde telefonumu aldım ve mesaj atmış olduğunu fark ettim.

? : Bir gün birlikte çekileceğimiz fotoğraflara hayır dememen dileğiyle

? : Demezsin değil mi Dila?





Beni Sen İnandır | texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin