22. kapitola

188 9 6
                                    

Z pohledu Danieli - normálně
Z pohledu Subarua - tučně
---------------------------------------------------

Když jsem dorazila na místo, ohlásila jsem se, a hned mi šéfová dala černou zástěru. Postavila mě za pult,a vše mi ukázala. Nakonec mě tam nechala samotnou, a za pár minut tam přišlo několik lidí.
Když zase přišla, ohromilo jí, že i když jsem tu poprvé, vše zvládám na pohodu. Všimla si i mé milé a vřelé povahy. Upřímně, takhle se vůbec nechovám, ale nechtěla jsem aby mě vyhodila, za to ta noc se Subaruem byla úžasná, možná že i díky tomu jsem se dokázala takhle chovat.
Když přišla zase, oznámila mi že mám 2 hodiny pauzu, a že můžu klidně z obchodu odejíd, ale pak se musím zase vrátit, alespoň 10 minut před koncem mé pauzi. Moc se mi nikam nechtělo, takže jsem zůstala v cukrárně, dokonce jsem mohla zůstat i v kuchyni, kde jsem si po tají vzala kousek dortu. Nejlepší bylo, že tam mají snad všechny příchutě. Já mám ale nejradši ovocnou příchuď, takže to byl dortík s jahodama.

Když jsem přišel domů, hned jsem šel do pokoje, a lehl si na postel. Skoro bych usnul dokuť mi nevtrh do pokoje Reiji. ,,Kde si celou dobu byl!? nikde jsem tě nemohl najít!" němel jsem připravenou žádnou výmluvu, ale když už jsem chtěl něco říct, za Reijim se hned objevil Ayato. ,,kde ses sakra celou dobu flákal!!? Reiji mě vytáhl z domu, že tě prej mám najít, a ty víš jak nesnáším když něco musím dělat, a zrovna k ránu!!!"  Vykřik na mě uraženě Ayato. To už mě trochu naštvalo, ale ani né tolik jako obvikle když si zrovna Ayato na něco stěžuje. ,,Áá, tak tady tě máme, náš malý zatoulánek" ohlédl jsem se, a na židli mi seděl Laito. ,,Tady tu vůni poznám... Přes noc sis užíval s nějakou dívkou, že?" Sakra, proč tu musel poznat zrovna on. ,,Jak to myslíš? Prostě jsem se šel jen projít. Nechtělo se mi rovnou domů, to je vše ty úchyle!" ,,Subaru, taková urážka, vždyť já si z tebe jen utahuju, nemusíš hned křičet" když to Laito dopověděl. Reiji s Ayatem odešli, asi to nechtěli poslouchat. Ale co si ten úchylák o sobě myslí?? Ať táhne do pekel!? Laita to zjevně taky přestalo bavit, protože už taky vstával ze židle a odcházel. ,,Někdy mi jí musíš představit" to bylo tak poslední co řek, pak odešel z pokoje, a zavřel. Moje nálada byla v háji.

To už mi končí pauza? Byla tak krátká. Sedla jsem si teda na místo, a čekala kdo příjde. Nikdo moc nepřicházel, no tak jasně že ne, koukla jsem se na hodiny. Bylo 14:00 většina je po obědě. Za ty 2 další hodiny co jsem tam seděla, přišli asi jen 4 lidi. 2 kluci, nějaká mamča s dítětem, a malá holčička s hnědýma dlouhým vláskama do 2 copů. Trochu vypadala jak nějaká skautka, ale musím uznat že byla fakt rozkošná. Už bylo 16:00, za hodinu du domů. Dost jsem pochybovala že eště někdo příjde, takže jsem většinu věcí začala už zklízet. 16:45. Šefová mi přišla oznámit, že už taky odchází, a že tu budu sama, tak ať pak zhasnu a zamku obchod. Kívla jsem že jo, a odešla. 16:50. Když jsem byla zrovna v kuchyni, a dávala věci do mrazáku, a lednice, někdo zaklepal na dveře, a vešel. ,,Kdo to může býť?... Promiňtě ale za 5 minut zavíráme, přijďte prosím zítra" 
Když jsem spatřila kdo přišel, trochu jsem se začervenala. ,,Ty by jsi mě nechala čekat do zítra, jo? To se snad nedělá někomu jako jsem já" Byl to Subaru. ,,Jasně že ne" odpověděla jsem, a přišla k němu. Subaru mě chytil kolem pasu, a políbil mě. Než jsem si to vůbec uvědomila, byli jsme v kanceláři. Subaru mě svalil na stůl, a začal mě líbat. Eště že tu ta přetloustá ženská nemá kamery. Trochu jsem se zaradovala, a znovu ho políbila. Začal mě kousat do krku, a líbat po noháh. Trochu to lohtalo, ale snažila jsem se moc nesmát, jen trochu pousmívat. Nechtěla jsem vypadat jak ty porno herečky, co rychle vzdychají, a furt dokola říkají, víc víc víc. Zase mě přepad ten krásný pocit, jako kdybych měla vše co potřebuju, a přitom toho je tak málo.
17:15. Už jsem měla dávno zavřít obchod. Řekla jsem Subarovi jestli dnes zase nechce přespat u mě doma. Řekl že jo, a šli jsme. Vzali jsme to skratkou přes les, furt jsem se ho držela, ale najednou jsem za sebou ucítila škubnutí. Rychle jsem se otočila, ale nic tam nebylo. ,,děje se něco?" zeptal se Subaru. ,,Asi se mi něco zdálo, ale myslím že nás něco sleduje" Subaru začal být ve větším střehu než předtím. Když jsme byli skoro u domu, přepadli nás vlci. Skákali po nás jak kdyby měli vsteklinu, jeden ho škrábnul do břicha. To co udělal mě dost naštvalo. Najednou jsem ho odrazila pěstí dál do lesa, sice zase vstal, ale už za námi neběžel, zato utekl a další 2 za ním. ,,Netušila jsem že to dokážu" byla jsem trochu v šoku, ale když jsem viděla jak si Subaru drží svojí ránu, rychle jsem ho dostala do svého pokoje, abych ho ošetřila

Diabolik Lovers - Upíří SestřičkaKde žijí příběhy. Začni objevovat