8. Kapitola

261 13 1
                                    

,, Chtěla jsem se tě zeptat jestli znáš ty 3 kluky, co venku čekají u té limuzíny" Yui docela znehybněla, když jsem se na tuhle otázku zeptala. ,, Myslíš Reijie, Laita a Subaru, jo znám je. Mají eště 3 bratry, Shu, Ayata a Kanata, s Ayatem a Kanatem chodím do třídy",, Aha, a jak vypadají ?" Zeptala jsem se. ,, Ayato má rudé vlasy, zelené oči, a Kanata fialové vlasy, a i fialové oči. ,, A Shu?" Docela mě to zajímalo, proto že jeho jediného jsem neviděla, a všichni vypadali opravdu zvláštně. ,, Promiň už musím jít, uvidíme se zase zítra" Najednou jako tryskáč vilítla rychle ze školy. Docela jsem se divila kam tak pospíchala, když jsem odcházela, všimla jsem si že Yui, nastupuje k nim do auta, ale hned jsem pochopila proč je tak dobře všechny zná. Když jsem spatřila táty auto, přepadl mě vstek, nastoupila jsem si, a hned se ho zeptala proč mu to tak dlouho trvalo, on mi na to jen řekl ,,Měl jsem prostě jen spoustu práce" ale já dobře věděla že mi něco tají. Normální člověk by to na něm nepoznal, ale já jsem jeho dcera, tak že když mi něco tají, tak to na něm poznám. Když jsme přijeli domů, hned jsem ulehla do postele. Nemohla jsem vůbec usnout, pořád jsem musela myslet na bratry Sakamaki, a hlavně na Shuu. Napadlo mě, že se zeptám táty, ale ten mi už dávno řekl že žádný další Sakamaki nejsou.

Diabolik Lovers - Upíří SestřičkaKde žijí příběhy. Začni objevovat