14. kapitola

257 12 1
                                    

,, A... Jak jse jmenuješ?? " Ten kluk vůbec nevipadal, jako kdybych ho otravovala, spíš tam jel ležel se zavřenýma očima, a neodpovídal. Ale já jsem šíleně netrpělivá, a tak  jsem se představila první. ,, Já jsem Daniela" lidé si mě dost častou pletou s jinými jmény, a tak mi například říkají Deny, Domi, Dano, ale fakt jen občas mi řeknou Dany, což mě vždycky dost naštve. Připadámi pak, že už ani nevím jak jse jmenuju. Když asi po půl sekundě vstal, konečně odpověděl. ,, Jsem Shu" Shu? Takže to on je jeden z bratrů Sakamaki?? Tak to je super, celou dobu nad ním přemýšlím, a pak se s ním podkám na chodbě, během vyučování. Ale i tak, už jak to řekl, tak to méno znělo tak něak nudně. ,, Budeš eště něco potřebovat?" zeptal jse mě. ,, No, myslím že ne,... vlastně jsem ťe chtěla jenom pozdravit, a představit se" když jsem to dopověděla, řekl jenom hm, a najednou byl pryč. ,,Tady to je vážně divná škola" Měla bych jít už do třídy, jinak bude určitě učitel zuřit. Zaklepal jsem na dveře, a vešla dovnitř. Omluvila jsem se, a šla jsem ke své lavici, učitel se na mě jen díval, neřekla bych že to bylo něak zlověstě, ale ani né mile. Prostě to bylo divný. Tenhle učitel je prý tady hodně populární, jelikož je mladý, a většina holek ho má rádo. Mě připadá naprosto stejný jako každý jiný. V hodině se tedy pokračovalo, ale ty 3 holky se na mě začali po mém příchodu stále dívat, ale tentokrát to byli mile. Skoro to vypadalo jako kdyby něco na mě už vymysleli. Když konečně skončila hodina, učitel mě požádal, abych za ním po škole přišla. Nechápala jsem proč, ale kývla jsem, a šla. Když jsem šla po chodbě, bylo tam moc lidí ve skupinách, něak mě to nezajímalo, ale někdo na mě zakřičel. ,, Hej, Dany, pojď jsem!" byla to jedna z těch zkupin, kde bylo nejvíc lidí. Když jsem k nim přišla, okamžitě mě přitáhli eště víc do skupiny. ,, Hele co vám je!? Někoho snad zabili?" nesnáším když na mě kdokoli sahá, takže jsem byla dost naštvaná. Někdo z party, anižbych to já mohla dopovědět, tak začal hned mluvit. ,, Dany, ty jsi se přý bavila se Shuem" to by mě teda zajímalo, jak mě mohli vydět, když všichni byli ve třídě. Tak jsem se začala tvářit, že absolutně nevím o co de. ,, Co?"
,, Prý sis tam s sním povídala úplně napohodu"  Aha, ale pořát jsem se nedověděla, co je na tom tak zvláštního. ,, A kdo to říká?? "
,, Řekla to Roxy"
...

💖💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💖
Tak doufám že se vám zatím příběh líbí. Poslední dobou mi opravdu docházejí nápady, takže nepíšu tak často. Opravdu nevím kdy vyjde další kapitola, ale občas to píšu tak něak vod ruky. A eště se moc omlouvám za chyby. Budu moc ráda když hodíte k příběhu a začne te mě sledovat. ❤️
💖💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💖

Diabolik Lovers - Upíří SestřičkaKde žijí příběhy. Začni objevovat