18."Kaşlarını çatma"

1.7K 163 7
                                    

3 hafta sonra

Handan'a alışmıştım. Zeynep'e alışmıştım. Yağız'ın evine biraz da olsun alışmıştım.

Bu süre içinde biraz daha rahatlamıştım. Bu zamana kadar başıma hiçbir şey gelmemişti. Bana dokunacak tehlike ne durumdaydı bilmiyordum. Ama şuanda sakince yaşadığımı söyleyebilirdim. Yağız'la çok konuşmamıştık. Sadece klinikte görürsem oydu. Onun dışında görmüyordum pek.

Telefonumun çalmasıyla masada duran telefonu elime aldım. Handan arıyordu.

"Efendim?"

"Canım nasılsın rahatsız ettim kusura bakma"

"Hayır sorun yok iyiyim sen nasılsın?" dedim

"İyiyim. Ben senden bir şey rica edecektim."

"Tabi buyur"

"Biz Murat'la hafta sonu bir tatile gideceğiz de. Baş başa kalmak için. Çok uzun zamandır çıkamadık. Evlilik yıl dönümümüz. Bari şimdi gidelim dedik. Başka zaman hiç gidemeyeceğiz. Yoğunuz malum. Zeynep'in bakıcısı da bu hafta sonu gelemeyeceğini söyledi. Zaten bakıcıyla da sıkılırdı. 1 gün sende kalsa onunla ilgilenir misin diyecektim. Diğer gün de Yağız ilgilenir"

"Olur tabi. Neden olmasın? Çok mutlu olurum"dedim.

...

Kapıda vedalaşırken onları izledim

"Zeynep'cim bir gün Deniz ablanla kalacaksın. Anlaştığımız şeyleri tekrar söylüyorum. Deniz ablanı üzmek yok. Mızıkçılık yapmak yok."

"Tamam anneee"dedi Zeynep içeri zıplayarak geçerken

"Şuna bak ya hiç dinlemedi bile" dedi Handan.

Güldüm.

"Sıkıntı yok hallederiz biz onunla iyi anlaşırız"dedim.

"Tamam canım hadi ben gidiyorum. Zeynep sana emanet. Bir sıkıntı çıkarırsa ararsın" dedi beni öperek.

Handan gidince Zeynep'le içeri geçtik.

...

O çizgi film izlerken ben de onu izledim. Zeynep önündeki tabaktan aldığı meyve dilimlerini yerken aklımda yeni hayatım vardı.

Uzun zamandır düşünüyordum. Yağız'ın evinde yaşayan, onun evimin kirasını karşılamış olmasına izin veren ben miydim?

Tüm bunlar ağır gelmeye başlamıştı.

Yağız'la böyle bir ortamda karşılaşıp onun yardımına muhtaç olacağımı nereden aklıma getirebilirdim?

Boşandığım adamın yeni hayatında yeni kız arkadaşıyla hayatına devam ederken onun evinde kalmamın bana ne kadar ağır geleceğini düşünemiyor muydu?

Güvenliğim için. Evet tabi güvenliğim her şeyden önemli. Yaşamam her şeyden önemli. Böyle yaşamak gerçekten önemli miydi benim için?

Ben istemiyordum ki böyle bir yaşamı neden benim için önemli olsundu ki?

Yağız'ın beni bu şekilde zorlaması bana ne kadar zarar veriyordu farkında değil miydi?

DEĞİŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin