Cei din GOT7 l-au luat cu brutalitate pe Jungkook de geaca sa se piele și l-au târât într-un loc nepopulat.
JB a luat o bâtă și a început să îl lovească pe Jungkook brutal cu ea.
JB:vezi? GOT7 sunt mult mai puternici decât voi, țâncilor. Noi merităm să fim cei mai populari din școală. Tu? Ești doar un nimic.
Jungkook era nervos. Puteau să îl bată, dar să îi spună că nu își merită popularitatea nu puteau.
Se ridică și îi dă un pumn în față lui JB, scoțându-i un dinte. Ceilalți băieți din GOT7 l-au luat pe Jungkook la bătaie pentru că le-a rănit liderul.
Jungkook pierdea. Erau 6 băieți violenți contra lui. Urma să rămână inconștient când aude un claxon.
Dintr-o mașină de lux ies prietenii săi, BTS.
Jimin și Taehyung fug la Jungkook să se asigure că e bine, în timp ce Jin, RM, Yoongi și Hoseok au luat fiecare câte o bâtă din mașină și au început să îi bată pe cei din GOT7.
Taehyung:ești ok, Kook?
Jungkook:da, frate, sunt ok.
Se putea citi gelozia din ochii lui Jimin când i-a văzut pe cei 2.
Taehyung a încercat să îl ajute pe Jungkook să se ridice, dar Jimin îl oprește și îl preia el pe băiatul rănit.
După o sângeroasă luptă între BTS și GOT7, BTS au ieșit învingători. În mașină toți sărbătoreau, mai puțin Jungkook. El nu își putea scoate din cap imaginea lui Chunseo. Cum mama ei o bătea cu brutalitate, și doar din cauza lui. Se simțea oribil, și nu din cauza rănilor pe care le avea pe tot corpul său musculos, ci din cauza fetei acelea. Îl înnebunise. Îl schimbase, dar el nu voia să recunoască.
Jimin și Taehyung observă tristețea de pe chipul lui Jungkook și în același timp încearcă să îl calmeze, dar amândoi devin geloși când îl văd pe celălalt atingându-l pe băiat.
Restul zilei aceleia trece. Marți. O zi frumoasă.
Chunseo în sfârșit a ieșit din clasă și se plimba pe holuri alături de noile ei prietene. Totul părea de vis pentru micuța fată, dar nu și pentru Jungkook. Băiatul se simțea îngrozitor pentru ce i-a făcut lui Chunseo.
El era la dulapul său, iar Chunseo și prietenele sale trec prin spatele lui. Blonda se oprește.
Chunseo:bună! Voiam să întreb, de ce ai ales ieri să mergi fix la casa mea?
Tot holul a amuțit, ochii lor fiind ațintiți asupra boboacei. HyunA vede cum Chunseo vorbește cu Jungkook așa că merge val vârtej acolo să îi despartă. Era roșie la față de nervi și era gata să îi dea lui Chunseo o bătaie pe care să nu o uite, dar fix înainte să facă asta, Jungkook o trântește tare de dulap, o ia pe Chunseo de mână și părăsesc fugind școala.
Sunt pe cale să îmi vomit mațele. Capitolul ăsta e dezgustător. Mai e și lung pe lângă și nu se întâmplă nimic.
CITEȘTI
Clișeu//Chunkook
RandomIubirea. Un sentiment absolut divin. Chunseo, tocilara clasei, va avea parte de el după ce bad boy-ul liceului își pune ochii pe ea. Trăsăturile sale fine atrăgându-i atenția masculului. Cartea asta e făcută la mișto. aTeNȚiE, cONțInUt cRiNgE! Da...