Noua prietenă

194 17 29
                                    

Jungkook îi dă un pumn în față lui Jimin, acesta căzând pe cimentul rece curgându-i sânge din nas.

Jungkook:să nu te mai atingi de iubita mea, dementule! Nu mai ești prietenul meu.

Jungkook îl calcă pe Jimin pe mână în drumul lui spre casă. E extraordinar de nervos. Trebuie să o sune pe Chunseo ca să se asigure că e bine.

Jungkook pune mâna pe telefonul lui și o sună pe cea ce este trecută în telefonul lui drept "iub❤️😍🥰".

Jungkook:iubirea mea, ești bine?

Chunseo:nu, nu sunt. Sunt pe jos pentru că m-am bătut o proastă.

Jungkook:cine e nenorocita? Dacă e HyunA jur că îi dau cu ușa de la mașină în cap.

Chunseo:nu e HyunA, e mai rău, Yubin.

Jungkook:nemernica aia? Lasă că mă ocup eu de ea. Și de iubițelul ei.

Chunseo:oh, Jungkook, eroul meu! Te iubesc!

Jungkook:și eu te iubesc, draga mea. Dacă aș fi lângă tine ți-aș da acum cel mai frumos sărut.

Chunseo:oh, cred că săruți mult mai bine decât cimentul.

Jungkook:trebuie să închid, iubi, te sun mai târziu.

Chunseo închide telefonul ei foarte scump și se întinde iar pe jos sperând că cineva o va vedea și se va putea victimiza.

A avut noroc, pentru că pe acoperiș stătea IU, frumoasa majorată de la baza piramidei, care când o vede pe fată întinsă pe jos, nu ezită să meargă la ea și să se asigure că e bine.

IU o ajută pe Chunseo să se ridice și o duce până la baie. Acolo unde îi curăță rana de la buză.

Au mai vorbit ce au mai vorbit și cele 2 fete frumoase s-au împrietenit. Au aflat că au multe în comun și că amândouă au un fel de gândire asemănător.

Chunseo și IU au petrecut toată ziua împreună.

Chunseo:chiar vreau să te prezint fetelor. Sunt sigură că pe să te placă.

Nicole:eu nu sunt. Cum îndrăznești să ne lași baltă pe noi, prietenele tale, pentru o majorată?

Coco:pentru noi nu mai exiști.

Nicole, Dani și Coco au plecat, lăsându-le pe Chunseo și IU la masă singure.

IU:atunci ar trebui să te prezint eu echipei de majorete.

Cele două au mers până la echipa de majorete, dar când HyunA a văzut-o pe Chunseo cu IU a luat-o pe colega ei și a obligat-o să vorbească cu ea între 4 ochi.

HyunA:acum ești prietenă cu ea? Patetic. Credeam că vrei să fii populară și respectată, ca noi, dar se pare că nu ești decât o ratată, exact ca Chunseo. Îți dau două opțiuni, ori o lași pe Chunseo și rămâi parte din echipa de majorete, ori rămâneți prietene și nu mai ai voie să fii văzută cu noi vreodată.

IU:nici nu mai trebuie să stau pe gânduri. O aleg pe Chunseo.

IU pleacă nervoasă spre Chunseo. O ia de mână și pleacă alaturi de ea.

Chunseo:ce s-ar întâmplat acolo?

IU:am părăsit echipa de majorete.

Chunseo:asta înseamnă că nu mai ai prieteni.

IU:nici tu nu mai ai. Ne avem una pe alta și atât. Primite că ne vom proteja una pe alta orice ar fi.

Chunseo:promit.

Clișeu//ChunkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum