Fata nouă și populară

93 17 24
                                    

Jimin ajunge deprimat acasă. Își aruncă oriunde apucă geaca udă leoarcă, apoi pe el însuși pe covorul din sufragerie, o bubuitură puternică putând fi auzită în momentul în care trupul său face contact cu podeaua.

Moonbyul aude asta, așa că merge deîndată la fața locului găsindu-și fratele întins pe jos.

Moonbyul:ce ai pățit? Iar te-a respins Chunseo?

Jimin:nu ea m-a respins, cineva mult mai important.

Moonbyul:e cumva Jungkook?

Jimin:de parcă ți-aș spune ție cine e. Nu ești capabilă să ții un secret.

Jimin spune asta ridicându-se de pe covor și târându-și picioarele până în baie.

Pornește dușul, la scurt timp după asta intrând sub jetul cald de apă și spălându-și corpul gândindu-se la ce a făcut atât de greșit încât să fie respins de roată lumea.

A doua zi, la liceu e deprimat. Îi e teamă să meargă și să se întâlnească cu cei din BTS pentru că nu vrea să îl vadă pe Taehyung, îi e prea rușine să dea ochii cu el.

Nu îi întâlnește, însă norocul nu e de partea lui, pentru că la baie îl vede pe acesta.

Jimin își ascunde fața în jacheta pe care o poartă și pleacă.

Între timp, la o clasă de a IX-a, o nouă elevă își face apariția.

Profesoara:clasă, ea e Sorn.

Toată lumea din clasa respectivă e cu ochii numai pe ea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Toată lumea din clasa respectivă e cu ochii numai pe ea. E frumoasă.

La cantină, toată lumea vrea să stea cu ea, însă Sorn trebuie să își dea silința să îi refuze subtil pe cei ce vor să stea cu ea.

Acesta se uită prin cantină, observând la o masă un băiat care îi atrage atenția. O fi datorită fizicului său neobișnuit? Deoarece băiatul seamănă cu o veveriță, dar nu poți nega că e chipeș.

Fata înaintează spre masa la care stătea el de unul singur, punându-și tava acolo și inițiind o conversație.

Jisung încearcă să îi dea de înțeles că nu o vrea acolo, însă Sorn nu arată niciun semn că are de gând să plece, nici măcar când Yubin își face apariția la masă.

Cele două se prefac că se plac reciproc, deși în realitate își aruncă priviri urâte una alteia. Ambele vor atenția lui Jisung, lucru pe care toți din cantină îl observă în afară de băiat care le privește nedumerit pe ambele fete.

Elevii încep să bârfească. Cine s-ar fi așteptat vreodată că Han Jisung va deveni popular datorită faptului că două fete populare se luptă oarecum pentru atenția lui?

În primul rând, vai de viața mea, ce-i mizeria asta?
În al doilea rând, mi-a cam lipsit să scriu la cartea asta. S-a pus praful pe ea, că ultima oară când am postat a fost joia trecută, sper că nu vă supărați că nu am mai postat, am suferit de o lene incurabilă.

Clișeu//ChunkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum