Cearta cu mama

321 28 40
                                    

Chunseo tocmai a ajuns la casa ei. A intrat încet pe geam, dar a fost surprinsă să își vadă mama cu mâinile încrucișate și uitându-se la ea cu dispreț.

Mama lui Chunseo:ce e cu hainele astea pe tine, copilo? Vrei să te violeze nemernici pe stradă?

Chunseo:nu văd care e problema cu hainele mele. Sunt foarte decente.

Mama lui Chunseo o ia de mână și o trage brutal în fața oglinzii de pe dulapul ei.

Mama lui Chunseo:vezi acum?

Mama lui Chunseo începe să o lovească tare cu palma. O încuie apoi în camera ei și o obligă să citească lecția la trigonometrie.

Chunseo era pedepsită. Se întinde în pat și începe să plângă tare. Oare chiar a meritat să treacă peste cuvântul mamei sale?

Nu după mult timp, în geamul ei se aud bătăi. Chunseo se ridică în capul oaselor și se uită să vadă cine face așa ceva. Era Jungkook.

Nu îi venea să creadă ochilor. Deschide repede geamul, băiatul intrând pe loc în camera fetei. Avea răni pe obraji și jacheta de piele ruptă.

Jungkook închide repede geamul. Chunseo doar se uita la el. Era așa frumos chiar și rănit.

Chunseo visa cu ochii deschiși la cum ei doi ar avea cea mai frumoasă relație din lume.  Brusc e oprită de mâna mare și groasă băiatului din fața ei ce se mișca în fața ochilor săi.

Jungkook: ești ok? Gândești iar, boboaco?

Chunseo:da. Da, gândesc. Ce cauți aici?

Jungkook:cei din a doua cea mai populară gașcă din liceu ne-au luat la bătaie pe mine și pe prietenii mei. Am fugit și m-am ascuns aici, dar cei din GOT7 sunt pe urmele mele, sau cel puțin Yugyeom e. M-am ascuns aici. Am știut că e un loc sigu...

Mama lui Chunseo:ce se întâmplă aici?

Mama lui Chunseo o ia pe fată de ureche și o plesnește după ceafă.

Mama lui Chunseo:ce e asta? Aduci curvari în casa mea, nesimțito?

Chunseo începe să plângă, iar atunci Jungkook, dintr-un motiv sau altul s-a simțit foarte prost. Fără nicio avertizare a deschis geamul camerei lui Chunseo, a sărit pe el și a fugit.

Era la o distanță considerabilă de casa fetei, însă putea vedea prin geam cum mama ei o bate. Se uita cu atâta tristețe spre casa fetei, spre fata care plângea și era lovită constant de mama ei nervoasă.

Era atât de distras încât nu a realizat că GOT7 erau în spatele lui.

Plâng. Cum am putut scrie asemenea aberații? Cum? Mi-e rușine de mine. E aproape la fel de cringe ca ff-urile cu youtuberi români.

Clișeu//ChunkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum