Consolare

74 15 12
                                    

Persoana deschide ușa dulapului doar ca să rămână șocată.

Când Yubin vede lumina, aceasta fuge mâncând pământul, împingând profesorul care stătea împietrit în fața ușii.

Hyunjin: veți avea mari probleme, domnișoarelor.

Acesta le dă detenție majoretelor, iar după ce face asta, fuge după Yubin pentru a încerca să o calmeze.

După ceva timp o găsește plângând pe o bancă. Dă să fugă la ea pentru a o consola, însă în peisaj apare un alt elev de-al lui, Han Jisung, care se așează lângă aceasta încercând să o înveselească, lucru care pare că merge. 

Hyunjin e nervos, voia el să facă asta, și se pare că norocul e de partea lui, pentru că Sorn apare în peisaj, târându-l pe Jisung departe de Yubin, astfel el putând să meargă și să își facă magia.

"Să îmi amintesc să îi pun lui Sorn un punct în plus la următorul test." Își spune acesta în gând vesel în timp ce se îndreaptă spre bancă, spre fata care parcă plânge și mai mult acum văzând că Jisung nu mai stă lângă ea.

Hyunjin se așează ezitant lângă femelă, apoi începe să încerce să o consoleze, reușind doar să o supere și mai tare cu glumele lui neamuzante.

Hyunjin:știi, la testul pe care vi l-am dat săptămâna trecută, Chunseo a luat 4.

Chipul lui Yubin se luminează puțin.

Yubin:serios?

Hyunjin:da, nu a făcut nimic corect.

Hyunjin țipă de fericire înăuntrul său pentru că a făcut-o pe Yubin ca ușor ușor să nu mai plângă deloc.

Aceștia încep să aibă o conversație inteligentă, fiind întrerupți de clopoțel, ce anunța că pauza s-a încheiat.

Hyunjin dă să o îmbrățișeze pe Yubin, însă aceasta îl respinge, luând-o la fugă spre clasa ei. Avea ora de matematică, profesorul ei o va ucide pentru că a întârziat.

Hyunjin doar stă împietrit în același loc, urmărind parcă hipnotizat fiecare mișcare a fetei.

Ce i-am făcut lui Hyunjin? Mi-e atât de rușine. Capitolul ăsta e îngrozitor.

Clișeu//ChunkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum