Kyungsoo se apropie rapid de Hyunjin. Îl bruschează și îl ia de pe Yubin. Privirea sa este plină de ură, dar la fel și a profesorului de logică.
Cei doi încep să se bată. Încasează nenumărați pumni și picioare, nefiind atenți la ceea ce se întâmplă în clasă.
Yubin fuge la director cât de repede poate. Calcă nepăsătoare pe coridorul murdar, parcurgând un drum ce i se pare că nu se mai termină.
După câteva minute ajunge la destinație gâfâind. Trântește ușa de perete și nu mai stă să îi explice și directorului bulversat situația, doar îl trage după ea pentru a îi arăta cât mai repede ce se întâmplă în clasă.
Ajunși acolo, sunt întâmpinați de aceeași imagine a celor doi bătându-se. Directorul intervine și îi desparte, apoi, îi duce la el în birou pentru a discuta împreună.
Yubin se uită fericită la cum cei doi sunt luați. Zâmbește, are un zâmbet sincer. Pe ușă intră Jisung gâfâind.
Jisung: i-am văzut pe domnul Do și pe domnul Hwang fiind luați de director. Ești bine? Ți-au făcut ceva?
Întrebările sunt puse de băiat în timp ce îi ține mâna fetei în a sa. Se uită în ochii ei cu o privire foarte îngrijorată, iar ca răspuns primește ceea ce și-a dorit să primească încă din ziua în care a întâlnit-o, un sărut.
Nici nu apucă să reacționeze. Rămâne nemișcat și se uită la Yubin cu ochii deschiși larg. Nici măcar nu mai respiră.
Fata se desparte din sărut uitându-se oarecum tristă. Voia să îi răspundă la el, iar Jisung și-a dat seama de asta, deoarece acum el a sărutat-o.
Acest moment frumos nu durează mult timp, cei doi fiind întrerupți de țipetele nervoase ale celor doi profesori.
Hyunjin: o să plătești pentru asta, Lee Yubin.
Kyungsoo: nu ai scăpat de noi.
Îndrăgostiții doar se uită unul la altul, înainte să înceapă să râdă și să părăsească incinta scolii ținându-se de mână.
Am făcut capitolul ăsta atât de cringe! Mă doare inima. Îmi pare rău pentru toți neuronii pe care i-ați pierdut în timpul lecturării acestei mizerii.
CITEȘTI
Clișeu//Chunkook
RandomIubirea. Un sentiment absolut divin. Chunseo, tocilara clasei, va avea parte de el după ce bad boy-ul liceului își pune ochii pe ea. Trăsăturile sale fine atrăgându-i atenția masculului. Cartea asta e făcută la mișto. aTeNȚiE, cONțInUt cRiNgE! Da...