Jungkook nu știa cum să îi răspundă băiatului ce tocmai își mărturisise sentimentele față de el.
Acesta se uită în stânga, se uită în dreapta, îi dă drumul la guler lui Jimin și o ia la fugă, împingând-o pe Moonbyul, aceasta lovindu-și capul de perete.
Taehyung încearcă să meargă după el, însă se împiedică și cade, uitându-se cu lacrimi în ochi la scările pe care le-a urcat Jungkook pentru a ajunge cât mai departe de el, fiind acompaniat de râsetele isterice ale lui Jimin, care observă telefonul surorii sale pe podeaua rece a subsolului și îl ia.
Acesta dă de live-ul pe care îl face Moonbyul pe Instagram și citește comentariile, toate fiind despre Taehyung.
Jimin (luând-o de gât pe sora lui):ce ai făcut?
Moonbyul începe să plângă. Nu era capabilă să răspundă întrebării puse de fratele ei.
Taehyung îl ia pe Jimin de pe fată și îl duce departe zicându-i acesteia să fugă cât mai poate.
Taehyung:acum ce mai ai?
Jimin se gândea dacă să îi spună sau nu. Nu voia să îl supere și mai tare pe băiat, așa că inventează el o scuză.
Jimin:mi-a mâncat brioșa din frigider. Am păstrat-o pentru o ocazie specială.
Taehyung (dându-și ochii peste cap și dându-i drumul din strânsoare lui Jimin): ești incredibil.
Acesta părăsește casa prietenului său supărat pentru că Jungkook nu i-a spus nimic după ce i-a mărturisit sentimentele pe care le are față de el.
În drum spre casa lui începe să plângă. Nu avea voie să facă asta din cauza faptului că imaginea lui ca Bad Boy va fi distrusă, însă nu îi păsa.
În drum spre casă se lovește de umărul cuiva.
Taehyung: îmi pare...
Acesta nu a fost lăsat să termine ceea ce începuse să spună, deoarece Jackson a început să își bată joc de el. Făcea niște comentarii foarte răutăcioase la adresa lui, punându-i tot felul de întrebări, la care Taehyung nu era atent deloc.
Frustrat deoarece băiatul nu îi răspunde, Jackson îl ia de gât pe Taehyung.
Jackson:de ce nu îmi răspunzi, nenorocitule? Chiar vrei să îți trag una?
Jackson era gata să îl lovească pe băiat, însă o sticlă de bere îi este spartă în cap.
Jungkook: ești bine?
Taehyung nu îi răspunde, doar se aruncă în brațele sale mulțumindu-i de un milion de ori.
Jungkook îi răspunde la îmbrățișare și îl mângâie pe spate ușor.
Jungkook:uite, Tae, suntem prieteni buni. Hai să nu stricăm asta.
În acel moment ochii lui Taehyung se umplu iar de lacrimi. Vrea atât de mult să plângă, însă se abține.
Deja mi-e rău de la un sandviș pe care l-am mâncat acum 2 ore, chestia asta îmi agravează situația. E dezgustător.
CITEȘTI
Clișeu//Chunkook
RandomIubirea. Un sentiment absolut divin. Chunseo, tocilara clasei, va avea parte de el după ce bad boy-ul liceului își pune ochii pe ea. Trăsăturile sale fine atrăgându-i atenția masculului. Cartea asta e făcută la mișto. aTeNȚiE, cONțInUt cRiNgE! Da...