Jungkook și HyunA se sărută în gară. Vântul pe care trenul îl suflă bate perfect în părul celor doi tineri ce își împletesc limbile într-un dans mirific.
După ce se desprind din sărutul lipicios, cei doi se uită unul la altul. Jungkook e oarecum rușinat, însă nu regretă nimic. Admiră fata de-a dreptul superbă din fața sa lingându-și buzele.
Jungkook: mulțumesc!
HyunA:cu plăcere.
Cei doi se iau de mână, părăsind gara plictisitoare și plimbându-se prin oraș. Au mers prin parc și s-au uitat la pantofi, până când HyunA își amintește de faptul că are repetiții cu majoretele. Îl informează pe Jungkook, urmând să o ia la fugă spre liceu după ce îi plasează un pupic pe obraz băiatului.
Jungkook se uită oarecum trist la fata care se îndepărtează de el din ce în ce mai mult. Îi lipsește deja. Ar merge înapoi la școală doar pentru ea, însă nu vrea să dea ochii cu Chunseo.
HyunA ajunge la liceu fix în pauza de masă. Merge la locul unde se află majoretele și se așează între Jennie și Doyeon.
Moonbyul încearcă din răsputeri să o facă pe Sunmi să nu se mai holbeze la Yubin, care mânca la o masă nu departe de cea unde stau majoretele. Lângă ea se află Jisung, de care stă lipită Sorn.
Moonbyul:haide, fato, treci peste. Știi bine că nu te place. În plus, poți face rost de băieți mult mai buni.
Sunmi:mie nu îmi plac băieții.
Moonbyul:ok, atunci poți face rost de fete mult mai bune. Uite-te la Rosé spre exemplu.
Fata roșește uitându-se în altă parte în timp ce Sunmi se strâmbă.
Moonbyul:atunci Yoona?
Sunmi:e clasa a XII-a și e mult prea bună pentru mine. Plus, iese cu Namjoon deja.
Moonbyul:pot să îl fac să se despartă de ea dacă vrei.
Sunmi:nu, nu vreau asta, o vreau pe Yubin.
Sunmi se întinde bosumflată pe masă, din greșeală dând cu cotul peste bolul ei cu budincă și făcându-l să cadă pe jos, fix pe pantofii lui Yoona, care mergea să își salute iubitul.
Sunmi face contact vizual cu ea pentru jumătate de secundă, urmând ca mai apoi să fugă și să se ascundă în baie.
Yoona:ce-i cu ea?
Moonbyul:nimic, doar că te place.
Această replică o face pe fata de 18 ani să plece încet în altă parte, strângându-se într-un mod ciudat.
Capitolul ăsta e plictisitor și nu s-au întâmplat prea multe, însă cred că e oarecum decent. Pe cine păcălesc? E teribil.
CITEȘTI
Clișeu//Chunkook
De TodoIubirea. Un sentiment absolut divin. Chunseo, tocilara clasei, va avea parte de el după ce bad boy-ul liceului își pune ochii pe ea. Trăsăturile sale fine atrăgându-i atenția masculului. Cartea asta e făcută la mișto. aTeNȚiE, cONțInUt cRiNgE! Da...