Profesorul de logică

79 15 35
                                    

Hyunjin se duce înapoi la clasa lui, mintea sa fiind ocupată doar de Yubin. Nu își poate scoate din cap frumusețea elevei.

Ajunge în clasa unde urmează să predea următoarea oră se logică, aceasta trecând rapid, iar el ieșind vesel pe ușă în momentul în care aude clopoțelul. Urmează să aibă oră la clasa lui Yubin.

Calcă apăsat pe holul împânzit de elevi observând ceva ce îl enervează, Yubin stă pe o bancă alături de Jisung. Cei doi pare că se distrează de minune, așa că Hyunjin, de nervi, oprește un elev.

Hyunjin: Beomgyu, prietene, nu vrei să mă ajuți cu ceva?

Beomgyu: sincer, nu, nu vreau să vă ajut, domnule profesor.

Hyunjin (strângându-l mai tare de umăr pe Beomgyu): dacă nu vrei să te las repetent faci cum zic eu.

Beomgyu înghite în sec și ascultă atent la ceea ce îi șoptește în ureche profesorul, urmând ca mai apoi să meargă spre banca unde stau cei doi și să îl ude pe Jisung cu sticla lui de apă, apoi să fugă, deoarece Yubin își scoate balerinul din picior, gata să îl lovească pe băiat.

Pauza trece ușor ușor, iar clasa lui Yubin se umple de elevi, profesorul intrând de asemenea.

Hyunjin: astăzi am să vă dau un test, copii.

Hyunjin înmânează foile fiecăruia, însă pe a lui Yubin i-o dă cu tot cu o foiță cu răspunsurile pe spate, apoi se așează la catedră și se uită împrejur.

Observă cum Yubin a văzut foaia pe care i-am dat-o, un zâmbet apărându-i pe față, zâmbet care dispare odată ce vede că se întoarce spre Jisung pentru a îi da și lui răspunsurile. Chiar nu îl place pe Jisung.

Hyunjin se ridică de la catedră, mergând spre cei doi și luându-i lui Jisung foaia de test din față.

Hyunjin: îi ceri să îți dea răspunsurile, nu? Să-ți fie rușine, domnule Han. Ai nota unu pentru astăzi.

Profesorul ajunge din nou la catedră, uitându-se încă o dată la Yubin, care îl omoară din priviri. Vor avea o discuție aprinsă pe hol după această oră.

L-am făcut pe Hyunjin un personaj negativ și mă doare, dar sper din tot sufletul că nu vă deranjează. Pe cine păcălesc? Oricine ar fi deranjat de asta, defapt, cartea asta în general e deranjantă.

Clișeu//ChunkookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum