Chunseo fuge plângând spre clasa ei. Era devastată de ceea ce a aflat. Lacrimile ce îi inundau ochii frumoși au făcut-o să nu poată vedea nimic, de aceea a sfârșit lovindu-se de HyunA.
HyunA:vezi pe unde mergi, proasto
Chunseo (printre lacrimi):î-î-îmi p-pare r-r...
HyunA era gata să o plesnească, dar este oprită de mâna unui mascul frumos, Jimin.
Fata își întoarce capul să vadă cine îndrăznește să o întrerupă, însă nici nu apucă să facă asta complet pentru că o palmă îi este pusă pe toată fața și este împinsă până când dă cu capul de dulap.
Cât timp aceasta își freca spatele capului de la lovitură, Jimin o ia pe Chunseo și o duce pe acoperiș, loc ce era sigur.
Aceasta era speriată, tremura și plângea. Jimin voia să o ia în brațe, dar se abține pentru că știe că a speriat-o foarte tare.
La nici 30 de secunde de când au ajuns acolo, Chunseo îl ia în brațe strâns pe Jimin, care zâmbește încet și îi răspunde la îmbrățișare.
Momentul drăgălaș ar fi durat mai mult dacă nu se auzea un exclamat dramatic de lângă ei, era Jisung.
Jimin îi dă drumul din îmbrățișare lui Chunseo, apropiindu-se agresiv de băiatul mai mic, fiind gata să îl amenințe.
Când mai avea puțin și ajungea în fața lui, Chunseo îl ia de încheietură pe Jimin. Știe că Yubin îl simpatizează pe băiatul care seamănă cu o veveriță, și știa că urma să fie rănită de aceasta.
Jimin se oprește din mers.
Jimin:dacă dă Dracu să îi spui lui Jungkook...
Acesta nu apucă să termine că Jungkook apare. Văzând-o pe Chunseo cu mâna pe încheietura lui Jimin îl face atât de nervos încât îl dă la o parte pe Jisung din calea lui și se apropie de Jimin pentru a îl lovi.
Tocmai când pumnul său urma să îl lovească pe Jimin, Chunseo se pune în fața lui, fiind astfel lovită de Jungkook.
Băiatul e foarte puternic, și și-a pus toată puterea în acel pumn, așa că nu e nicio surpriză că fata a căzut leșinată în brațele lui Jimin, nasul său sângerând.
Nu am cuvinte să exprim cât de cringe mi se pare capitolul ăsta.
CITEȘTI
Clișeu//Chunkook
РазноеIubirea. Un sentiment absolut divin. Chunseo, tocilara clasei, va avea parte de el după ce bad boy-ul liceului își pune ochii pe ea. Trăsăturile sale fine atrăgându-i atenția masculului. Cartea asta e făcută la mișto. aTeNȚiE, cONțInUt cRiNgE! Da...