Cât timp cele două se luptau oarecum pentru atenția lui Jisung, acestea sunt brusc întrerupte de HyunA, care își face apariția la masă pentru a ajuta băiatul de clasa a IX-a.
HyunA:bună, Yubin! Legat de data trecută când am discutat, ai vrea să stai la masă cu mine și cu celelalte majorete?
Yubin se uită la Sorn, apoi la micul Jisung, și cu părere de rău acceptă propunerea lui HyunA. Aceasta o ia de mână, mergând spre locul unde urma să mănânce și uitându-se în spate cu regret.
Prânzul a fost îngrozitor. Atât pentru Jisung, cât și pentru Yubin, amândoi fiind obligați să stea lângă persoane pe care nu le suportă.
Sorn continuă să îi spună lui Jisung despre cele mai plicticoase lucruri posibile în timp ce Yubin era asaltată de întrebări suspicioase cu privire la ce crede despre Sunmi.
Prânzul se încheie, însă, din păcate, nu și statul alături de acele fete.
Jisung a avut noroc, pentru că nu după mult timp, s-a scuzat că are nevoie la toaletă, cât despre Yubin, ea nu a fost atât de norocoasă, fiind obligată să stea cu majoretele toată ziua.
Yubin(oftând): parcă acum îmi lipsește Chunseo.
HyunA:ce ai zis, prieteno?
Yubin:că vreau să mângâi un bișon.
Sunmi: îmi plac bișonii.
Doyeon:vai! Suflete pereche. Ar trebui neapărat să vă fac lipeala.
Yubin:nu, mulțumesc.
Jennie: adică nu îți place de Sunmi? Îți place de altcineva?
Yubin(panicată):n-nu. Normal că nu îmi place de nimeni, doar că Sunmi nu e genul meu.
Sunmi: atunci care e genul tău?
Rosé:cumva Jisung?
Yubin(panicată):nu, nicidecum, negativ. De ce îl băgați pe Jisung în discuția asta? E despre noi, fetele. Jisung e băiat.
Moonbyul: perfect.
Yubin:cum?
Aceasta nu primește un răspuns la întrebarea sa, ci este luată cu forța și băgată într-un dulap de serviciu alături de Sunmi, apoi încuiată acolo.
Irene(de după ușă):vom juca 7 minutes in Heaven. Voi două sunteți primele.
Yubin:cum? Da-ți-mi drumul!
Sunmi se bucură de situație. Poate să își satisfacă plăcerile în sfârșit, așa că se apropie ușor de Yubin, ceea ce urmează fiind destul de explicit.
Țipetele de disperare ale lui Yubin pot fi auzite destul de tare, lucru care îi atrage atenția unei persoane. Această persoană le spune să plece celorlalte majorete, urmând ca mai apoi să deschidă ușa de la dulap râmând șocată.
De ce devine din ce în ce mai rău? Credeam că nu poate deveni mai dezgustător, dar m-am înșelat amarnic. Îmi este milă de săracii voștri ochi.
CITEȘTI
Clișeu//Chunkook
RandomIubirea. Un sentiment absolut divin. Chunseo, tocilara clasei, va avea parte de el după ce bad boy-ul liceului își pune ochii pe ea. Trăsăturile sale fine atrăgându-i atenția masculului. Cartea asta e făcută la mișto. aTeNȚiE, cONțInUt cRiNgE! Da...