- ♚ -
Doğu Prensi Lee Jaehyun'un hususi muhafızı, Ju Haknyeon.
Ji ailesine ait olan muhafız alayının bir mensubudur.
Ji Changmin'in babası tarafından evlatlık olarak alınan Haknyeon muhafız alayına liderlik eden Ji Changmin ile neredeyse düşman sayılır.
Baş komutan Ji'nin tek oğlu olduğunu sanan herkes, Changmin'in gölgesinde ezildikçe ezilen Haknyeon'dan habersizdir.
Daha çocukken anne ve babasını kaybetmesi ona baba sevgisini yaşatan komutan Ji'ye olan sevgisini arttırır. Komutan Ji'nin oğluna gösterdiği sevgiyi aynı şekilde kendisine de göstermesini ister.
Bunun için gece gündüz hiç durmadan çalışan muhafız Haknyeon bir gün talim sırasında öyle hırslanmıştır ki neredeyse Changmin'e zarar vermek ister.
Kardeşinin yaptıklarına anlam veremeyen Changmin kendisini korumak için yaptığı hamleyle kardeşini yaralar ve o anda her ikisini de durduran şey babalarının 'dur' emri olur.
Babası öz oğlunu, Haknyeon'a zarar verirken görür. Yaşadığı hayal kırıklığı ile oğlunu cezalandırmak adına onu Efser Krallığına gönderir.
Ju Haknyeon isteğine kavuşmuştur fakat yaşadığı pişmanlık onu günden güne öldürür.
Alayda kalmak istemez ve babasının izniyle Doğu Krallığına gider.Prens Lee Jaehyun'un en yakını ve hususi muhafızı olur.
Yaptığı her şeye rağmen her seferinde adı anılan kişi Ji Changmin olur.
Ju Haknyeon hırsını bir kenara bırakır ve tüm hayatını prens Jaehyun'a adar.
Yaşadığı pişmanlık hissi hiçbir zaman kaybolmayacaktır.
- ♚ -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pembe saçlı katil kral / Tbz
FanfictionTacın üzerindeki taze kan, bir bir pembe saçlarının üzerine damlıyor ve onları kırmızıya boyuyordu. - tamamlandı - Bu fice oy vermek zorunda değilsiniz keyfiniz isterse yorum yapabilirsiniz