- ♔ -
"Prens Younghoon."
Elçi Sunwoo kendisinden iki yaş büyük olmasına rağmen daha çocuk gibi davranan prensi koca sarayda bulabildiğinde derince bir nefesi ciğerlerine doldurarak prensin yanına adımlamıştı.
"Neredeydiniz Tanrı aşkına? Herkesi endişendirdiniz."
Younghoon inanmadım der gibi genç elçiye baktığında kollarını göğsünde birleştirerek konuşmuştu.
"Benimle gayriresmi konuşabilirsin. Bunu sorun etmem. Ayrıca Elçi Sunwoo, herkesin endişelendiği konusunda dürüst olun lütfen. Yalanı pek sevmem."
"Dürüst olayım prens, babanız cidden sizinle başa çıkamıyor olacak ki davete erkenden katılmanız için sizi zorla yolladı. Sizde doğdunuzdan beri şımarık bir çocuk gibi büyütüldüğünüzden sinirinizi burada atıyor olmalısınız. Endişe konusuna gelecek olursak."
Güldü.
"Kimse sizin için endişelenmedi."
Yonghoon kafasıyla onaylarken elçinin söylediklerini gülümseyerek bulunduğu koca kütüphaneden ayrılmak için ilk adımını atmıştı bile.
Kırıldığı ya da incindiği yoktu. Hatta elçinin ona karşı bu denli dürüst olması hoşuna dahi gitmişti.
"Chanhee kendisine baya iyi bir elçi seçmiş cidden."
"Efser Kralı Choi Chanhee, akşam yemeği için salonda bekliyor. Sarayı gezme işiniz bittiyse çıkalım lütfen."
Elçinin son söylediklerini pek umursuyormuş gibi görünmüyordu. Dönüp, ardındaki gence baktı.
"Ma Krallığından bir haber geldi mi?"
"Gelse dahi bunu sizinle paylaşmam."
"Yani gelmedi. Teşekkür ederim."
Elçi bir an boşluğuna geşerek söylediği şeyle kalakalırken kendini beğenmiş şımarık prensin kütüphaneyi terk edişinin ardından içinde sakladığı öfkeyle birlikte peşinden ilerlemişti.
"Şu taraftan gideceğiz prens! "
- ♔ -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pembe saçlı katil kral / Tbz
FanficTacın üzerindeki taze kan, bir bir pembe saçlarının üzerine damlıyor ve onları kırmızıya boyuyordu. - tamamlandı - Bu fice oy vermek zorunda değilsiniz keyfiniz isterse yorum yapabilirsiniz