- ♔ -
"Hazırlıklar hızlandı mı?"
Changmin, tacı dostunun parmakları arasına bırakırken gülümsedi.
"Bitmek üzere."
Heyecanlı görünen arkadaşına baktı bir süre.
Elindeki taca bakıyordu.
Ne kadar belli etmesede gergin görünüyordu.Derince bir nefes alırken tacı alarak dostunun pembelerinin üzerine yerleştirdi.
"Kahvaltı için bekliyorlardır."
Ji Changmin her zaman Kralın ardındaki güç olmuştu.
Düşünmesine izin vermiyordu. Ne zaman olayların içinde boğulsa hızla kendisine yetişip ya kralla birlikte boğuluyordu ya da onu kurtarıyordu.Şimdi de olduğu gibi. Tacı dostunun saçları üzerine yerleştirirken gücünden şüphe etmemesini söylemişti gözleriyle.
Sen hayatımda gördüğüm en mükemmel kralsın Chanhee.
Fakat Chanhee ne yazıkki arkadaşına aynı şekilde yardımcı olamıyordu.
Haknyeon'un gelişinden rahatsızlık duyan Changmin için ne yapmalıydı bilmiyordu."Bugün biraz yalnız kalmak istiyorum. Dinlenebilirsin."
"Bir sorun yok değil mi? Elbetteki yanınızda olmam gerekli."
"Endişe etmeyin bugün ölecekmiş gibi hissetmiyorum."
"Görevim sizin yanınızda olmak. Dostumun güvenliğinden emin olmadan-"
"Pekala. Yalnız kalmama izin vermiyorsunuz."
"Ne haddime."
"Size eşlik edebilirim Kral. Bu sırada Muhafız Ji Changmin de dinlenmiş olur."
Sessizliğini bozarak konuşan elçinin cümlesi Kral Choi'nin gülümsemesine neden olmuştu.
"Git ve dinlen sevgili dostum."
♔
"Merhaba Kral Choi."
Prens Jaehyun'un selamını, kafasını hafiçe eğerek alan Kral masanın baş köşesine oturarak diğer prenslere gülümsemişti.
"Nasılsınız?"
Prens Sangyeon'un nazik sorusuna aynı şekilde karşılık vermişti Chanhee.
"Akşamki yemek için biraz heyecanlıyım sadece."
"Bu tatlı bir heyecan olmalı!"
"Kesinlikle öyle prens Youngjae."
Hemen yanında sessizce önündeki tabakla ilgilenen prens Hyunjoon'daydı gözleri.
"Sanat binasına uğradığınızı duydum prens. Memnun kalmışsınızdır umarım."
Hyunjoon tatmin olmuşcasına sallamıştı kafasını.
"Lord Kevin gerçekten iyi bir rehber, sanat binasını en güzsl şekilde tanıttı. Övmekte hakkınız var kral, gerçekten fazla büyüleyiciydi."
"Bu benim için önemli bir yanıttı prens, teşekkür ederim."
Younghoon sıcak çay fincanını canı sıkılmış bir edayla parmakları arasına alırken gözleri kralın ardındaki elçi Sunwoo'nun gözleriyle kesişmişti.
Ardından gülerek salonun girişinde bekleyen muhafız Haknyeon'u bulmuştu bakışları.
"Muhafız Ji Changmin cidden rahatsız olmalı kral."
Jaehyun'un da dikkati başından beri Changmin'in yerinde olan Sunwoo'daydı.
Haknyeon haklı olmalıydı.
Gerçekten Changmin'in kırgınlığı hala diri ve tazeydi.
Öyle ki kardeşinin yüzünü görmeye dahi tahammülü yoktu.
"Kral Choi'nin gölgesi olmak zordur elbette."
- ♔ -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pembe saçlı katil kral / Tbz
FanfictionTacın üzerindeki taze kan, bir bir pembe saçlarının üzerine damlıyor ve onları kırmızıya boyuyordu. - tamamlandı - Bu fice oy vermek zorunda değilsiniz keyfiniz isterse yorum yapabilirsiniz