♔- ö z e l b ö l ü m -♔

265 44 27
                                    

- ♔ -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- ♔ -

"Kralın doğum günü bugün. Her şey bu özel günde zarif ve sanatsal olur. Müziği duyuyor musun? Lord Kevin, Kral Choi için en güzel bestelerinden birini çalıyor. Bunu her zaman yapar... Hatta Kralın da ona eşlik ettiği zamanlar... Ah işte o zamanlar pahabiçilmez olurdu."

Saray aşçısı, itina ile hazırladığı zarif pastayı süslerken yeni gelen yardımcısına anlatıyordu Kralın doğum günü için yapılan hazırlıkları. Üzerinde tatlı bir telaş vardı.

"Bu denli telaşlı olduğuma bakma, Muhafız Ji Changmin hepimizden daha telaşlı olur hep."

Gülümsedi.

"Hala o genç çocuğun onca adamı bıçaktan geçirdiğine inanamıyorum. Öyle tatlı biridir ki...
Çok sadık dostudur kralın."

Gülümsemesi genişledi.

"Kral ile arasındaki dostluğu görseydin kesin çok kıskanırdın. Çok özel insanlar onlar. Ve böyle bir günde onlara hizmet etmekse ayrı özel."

Saray mutfağına giriş yapıp, Kral Choi'nin en sevdiği çiçeklerle geçip giden muhafız Ji Changmin'i buldu ikilinin gözleri.

"Muhafız Ji Changmin yalnızca senede iki kere gelir buraya. Bu özel günü yemeklerimizle taçlandırmalıyız anlıyor musun? Efser Krallığı her sene bu iki günde canlanır ve tekrar tarihe gömülür."

Kralın doğum ve ölüm gününde.

~~~

"Uyanın sevgili Kral! Bugün yeni yaşınıza girdiniz!"

Muhafız Ji Changmin dostunun odasına girdi içindeki buruk heyecanın hızıyla.

Pembe saçlı kralının bozulmamış yatağına kayan gözleri sesinin titremesine neden olurken bozuntuya vermeden gülümsemeye devam etti.

Dostunun odasının perdelerini sonuna kadar açarken derince bir nefes aldı.

"Sonsuz uykunuzdan uyanın lütfen."

Gülümsemeye devam etti. Dostunun dünyaya geldiği bu özel gündeme gülümsemeliydi.

"Hatırlıyor musunuz? Tahta çıktığınız ilk yılı ve geçen bir yılı?"

Kral Choi'nin anısına odasında bulunan tek bir şeye dahi dokunulmamıştı.
Changmin bir süre daha boş yatağa bakmıştı öylece.
Oda hala Kralın kokusuyla dolup taşıyordu.
Dışarıda büyük bir sevinç ve coşku vardı.
Halk, ölen krallarının doğum gününü en güzel şelilde kutlamak için seferber olmuştu.

pembe saçlı katil kral / TbzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin